"Irestduringthenight."

Μετάφραση:Εγώ ξεκουράζομαι κατά τη διάρκεια της νύχτας.

πριν από 6 μήνες

3 σχόλια


dimstath

after 'during must we use the article "the" or not? Because in other exercises this was considered as wrong.

πριν από 6 μήνες

jaye16
jaye16
Mod

In this sentence "the" is needed. In others e.g. "The exhibit attracted many visitors during January". it may not be needed.

πριν από 6 μήνες

uoLL8
uoLL8

Καλή σας μέρα!!!

Θέλω να σας ρωτήσω, αν και θα έπρεπε να το έχω δοκιμάσει πριν, αν θα ήταν λάθος η απάντηση: "Ξεκουράζωμαι κατά τη νύχτα"; Δεν λέω "ξεκουράζομαι τη νύχτα" γιατί πρέπει να βάλω κάτι και για τη λέξη "during".

Φιλικά Κλε

πριν από 1 μήνα

Σχετικές συζητήσεις

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.