Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"He plays, and wins another cup."

Çeviri:O oynar ve bir başka kupa kazanır.

4 yıl önce

4 Yorum


UlaAkkaya

o oynar ve başka kupa kazanır dedim ama başka bir kupa olucakmış a cup eki yok?

4 yıl önce

SerkanEycin

bu cümle nasıl bir anlam taşıyor ,kafa karıştırıyor böyle anlamını zor çıkaracağımız cümleler. şimdi detaylı düşündüm sanırım " daha önceden birçok kupası var ve önceden kazandığı kupaların arasına bir kupa daha kazandırıyor " anlamı katıyor.

4 yıl önce

Javert9
Javert9

''cup'' çevirisi 'fincan' olarak gözüküyor

3 yıl önce

ramazanbisi

Tercüme yanlış Türkçede böyle bir cümle yok

3 ay önce