"He plays, and wins another cup."

Çeviri:O oynar ve bir başka kupa kazanır.

4 yıl önce

5 Yorum


UlaAkkaya

o oynar ve başka kupa kazanır dedim ama başka bir kupa olucakmış a cup eki yok?

4 yıl önce

Mustafa675

Çünkü (an)other cup

3 yıl önce

SerkanEycin

bu cümle nasıl bir anlam taşıyor ,kafa karıştırıyor böyle anlamını zor çıkaracağımız cümleler. şimdi detaylı düşündüm sanırım " daha önceden birçok kupası var ve önceden kazandığı kupaların arasına bir kupa daha kazandırıyor " anlamı katıyor.

4 yıl önce

Javert9
Javert9

''cup'' çevirisi 'fincan' olarak gözüküyor

3 yıl önce

ramazanbisi

Tercüme yanlış Türkçede böyle bir cümle yok

5 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.