"We will have created a language."

Fordítás:Addigra már megalkotunk majd egy nyelvet.

April 29, 2014

24 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


peter_aradi

Egy nyelvkönyvben azzal a példával magyarázták ezt az igeidőt, hogy valaki felmegy majd valakihez és "addigra már, mire megérkezik, vége lesz a meccsnek". Tehát minden a jövőben fog történni, de mire megérkezik a vendég, addigra már a meccs múlttá válik, hiszen vége lesz. Remélem, senkit nem kevertem ezzel össze. :)


KovcskosKu

Ez egy jo magyarazat


BorJan47

Az egyik legostobább mondat (van elég sok), de ez egy díszpéldány!


Bauer01

Addigra már létre fogunk hozni egy nyelvet Ezt elfogadja, szerintem ez sokkal inkább magyarul van amit ki akar fejezni!


bki.

Hogyan lehet egy nyelvet megalkotni ?


evairenpinter

Hát így utólagosan is, dolgozni kell rajta. Különben miért kellenének a nyevészek. Arra tartjuk őket, hogy megerősítsenek, kigyomláljanak, s hát persze eközben tévedhetnek is. Mint mindenki.


KovcskosKu

Letre fogunk hozni egy nyelvet addigra miert nem jo


Lacee86

Igaz, hogy a "csinálni" nem a legszebb szó, de hogy miért nem lehet elfogadni, azt nem tudom...


ArmenQrM

Mert a "created" nem csinálni-t jelent,csak azért. Create: létrehoz,alkot,teremt... ilyesmi.


jcsabax

Most akkor vagy nincs olyan helyes mondat, hogy 'Csinálok egy szobrot.' vagy ha mégis van, akkor az azt jelenti, hogy 'Létrehozok egy szobrot.' és ekkor mégiscsak a 'csinál' szónak is van olyan jelentése, hogy 'létrehoz'.


Hajdusec

Ha így haladunk, akkor tényleg létrehozunk....majd meg addigra...egy ...se angol....se magyar....turmix nyelvet.


postaspepe

Itt melyik szó fejezi ki azt hogy már? Egyáltalán miről szól ez az igeidő?


rock4ever

maga az igeidő jelenti a jövőbeni "már-t" -> Future perfect - befejezett jövőidő


bela0830

"megalkotunk" vagy "meg fogunk alkotni" mi a különbség??


dnrelix98

"Ví vill hev críéted olimpucs" -Ezt lehet érteni Javítsátok ki, hogy "lengvidzs-et" lehessen érteni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


horvathgab13

Tessék mondani, hol van ebben a mondatban a "már" ? Látok benne majd-t , de márt nem !! Tehát: Addigra majd megalkotunk egy nyelvet ! Ez mért nem jó?


Szaszka79

A Készítünk és az Elkészítünk között azért olyan sok különbség nincs, nem? Mert nekem nem fogadta el.


AndrasHaue

Létrehozunk az miért nem jó ki érti ezt


obszidian

Addigr már majd?


Marika273446

Számomra így nagyon magyartalan, így nem használjuk. Miért nem jó hogy majd megalkotunk egy nyelvet?


Marika273446

a teremtünk igét adta meg és mégsem fogadta el


JohnWeber786406

Angolul beszélek.....
Nem értem ezt a mondatot.
Addigra már fogunk létrehozni majd egy nyelvet. ?????????
Addigra már megalkotunk majd egy nyelvet. ??????????

Nincs informació!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.