"Onun bir ördeği var, benim bir kaplumbağam var."

Çeviri:It has a duck, I have a turtle.

April 29, 2014

15 Yorum


MehmetSait10

"It" cansizlar ve hayvanlar icin kullanilan zamir. Cansiz bir seyin veya bir hayvanin kopegi olamaz ki. "It have a dog..." cevabini neden isaretlemek gerekiyor anlayamadim?

November 21, 2014

foyar

It cinsiyetini bilmedigin insanlar icinde kullanilir. Mesela kapi caldiginda "who is it" kalibi kullanilir


emredeniz07

Telefon çaldiginda da aynisi geçerli


senanurkoyuncu0

ama olsun it kullanılabilir


veli360735

his has a duck l have a turtle ----- doğru bu olması gerek miyor mu?


caniklimus

bence de onun derken "her has" veya "his has" kullanılması gerekmezmi


IrmakKurt5

Iki cevabi neden kabul etmiyorsunuz? Ayrica he she de de ayni sorun yasiyorum. He yaziyorum yanlis diyor ayni soruya she olani isaretliyorum ona da yanlis diyor ya o ya o kardesim ya. Bisi yapiyosan adam gibi yap. It kelimesini kullan bakalim elin gavuruna sana ne dicek


birandis

Cevap;

He has a the duck, I have a the turtle olmalıydı...


HayriKaya

İngilizce soru verilmeden Türkçesini yazmamız isteniyor. Aslında Türkçe veriliyor ve yine Türkçesi isteniyor. Ya da tersi... Bu pratik soruları karışık.


Mertztrk540580

Basina "he" eklemedim sadece


doukan263503

ı have a turtle diyor sonuçta bildiği bir kaplunbağa kendinin neden the yok bu seferde ben koydum olmadı


kiKafa1

Bu ne böyle 'She' yazınca 'He' olacak diye söylüyor.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.