1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Kadınlar yemek yer."

"Kadınlar yemek yer."

Çeviri:Die Frauen essen.

July 4, 2018

9 Yorum


17ZERO25

Die Frauen essen Essen Niye olmadı


SteffiBookworm

Çünkü Almanca'da doğal değil.


ilan795087

Kadinlar yer demeniz gerekirdi yemek yer nedemek yaaa


smaolEmreD1

Frauen essen neden olmaz


niy.

Lesen ne demek?


ksimge

Okumak.Çoğullarda gelir


Erdi909525

Die Frauen isst das essen neden olmadi?


lochmann3

Bence yanlis ceviri kadinlar yer diye sormamış kadinlar yemek yer


Sedefgull

Dogru Cevap "Die Frauen essen das essen" {Kadınlar yemek yer} Olmalıydı soru hatalı. Raporladım 19/10/2020

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.