"The food is on the plate."

Fordítás:Az étel a tányéron van.

4 éve

15 hozzászólás


Matulaba

A foodot nem fogadja el "kajának"

3 éve

Balonc

Nekem nem fogadták el hogy ,az étel tányéron van.

1 éve

vasvariistvan

Mert A tányéron a helyes.

5 hónapja

Szilvi0322

Miért nem jó az ennivaló?

4 éve

DawwJack

nemtudom szerintem jelentsd

4 éve

HolbokFerenc

nem tom

1 éve

SteveWhist

A kaja szó azèrt nem jó az ètel helyett, mert felvett nem magyar eredetű szó(cigány) de mègis használjuk hasonlókèppen mint az igenre a nèmet eredetű "ja" szót. Azt is szinte mindenki megèrti, hogy igent jelent. Viszont ennek a programnak a szótárában ezek valószìnűleg nem magyar szókènt vannak felvève, igy ezèrt nem fogadja el.

6 hónapja

Adorit

kaja - étel : nem ugy an aaaaazzzzz????????

3 éve

DraViktria1

De de nekem sem fogadta el...m

2 éve

szjuli89

Az miért nem jó, hogy "Az étel rajta van a tányéron?"

2 éve

HolbokFerenc

az jo

1 éve

lsteve92

Az se mindegy hogy à vagy á...

2 éve

BusaEmma1

,,A tányéron étel van,, Az miért nem jó???

1 éve

agirab
agirab

Szerintem magyarul az étel a tányéron van

8 hónapja

MkosAttila

Tányéron az étel - és nem jó ):

3 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.