Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"He drinks."

Tłumaczenie:On pije.

4 lata temu

21 komentarzy


Wiktoria20969503

On pije-He drinks

1 rok temu

MadziaPompa

No i co?

5 miesięcy temu

patrycja80103

Dlaczego dodajemy końcówkę "s"? - ( He drinks )

7 miesięcy temu

Arzu729013

"S" dodajemy gdy jest 3 os. (he, she, it)...

1 miesiąc temu

roxana995776

Za łatwe

6 miesięcy temu

JuliaGacka

On pije=he drinks

1 rok temu

natka562294

He drinks = He drinks

8 miesięcy temu

MadziaPompa

A co to znaczy????

5 miesięcy temu

Aurelia308087

On pije xD ale co pije xD

5 miesięcy temu

natka562294

I from Londin

8 miesięcy temu

Julia603446

London*

6 miesięcy temu

danonek234567

lubie placki

1 rok temu

olgierd79

To jest prezent simple wiec wedlug mnie powinno byc ze on pija. On pije to powinno byc he is drinking czyli present continuous.

3 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Mało kto używa po polsku proponowanej przez Ciebie formy. Mówiąc On pije mogę mieć na myśli aktualną czynność, ale równie dobrze mogę mówić o jego zwyczajach.

3 lata temu

Larson98

Co nie zmienia faktu, że obie odpowiedzi są poprawne i powinnny być akceptowane. To, że coś jest rzadziej używane nie znaczy, że jest źle.

3 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Oczywiście, ja też tak uważam. To olgierd79 chciał, żeby He drinks było tłumaczone tylko i wyłącznie jako On pija, a He is drinking jako On pije, z czym ja się nie zgodziłam.

3 lata temu

olciawin

preSent simple

3 lata temu

Angelika754485

On pije-He drinks a Shi to Ona

1 rok temu

Krystianbr6

To było troche zboczone (ona pije) WTF

1 rok temu

kuba11141

On pijr i powiedziało ze zrobilem literówke

3 lata temu

xoxdariusxox

no bo zrobiles.pije a pijr to jest roznica, a program idzie na Twoja korzysc. Dobre to jest jesli ktos szybko pisze

3 lata temu