A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I love the skirts."

Fordítás:Szeretem a szoknyákat.

4 éve

4 hozzászólás


katano1

és akkor mit jelent a : I love skirts? help me, please :)

4 éve

Petmaestro

I love the skirts= Szeretem a(konkrét, álltalam ismert) szolnyákat. Tehát konkrét ruhaneműkről van szó a "the" esetében.

Határozott névelő nélkűl (I love skirts) pedíg álltalánosságban beszélünk a szoknyákról, mint "szeretett" ruhaneműk!

Remélem sikerűlt segítenem! :)

3 éve

beren58

Kedvelem vajh miért nem jó? Szeretem a gyerekemet, fe a ruhát max kedvelem. Bah!

3 éve

DraSzekr

Én is

1 éve

Kapcsolódó fórumok