"Na tyhle volby bych rád zapomněl."

Translation:I would like to forget this election.

July 5, 2018

5 Comments
This discussion is locked.


DandeeCZE

jaký je rozdíl mezi rather a would like to?


Alchamei

Rather - spíše, radši Would like to - rád bych Would like je sloveso, ale rather ne, takže pokud chápu správně chtěl/a jsi použít jen rather, ale musíš ho použít s podmiňovacím způsobem pokud chceš tenhle význam. I would rather forget the election by mohlo být synonymum, ale to je moje domněnka.


DandeeCZE

To je to, já psal "I would rather forget this election"


Vixg

I'd expect "zapomenout na tuhle volbu". Why is it used the accusative plural instead? Thank you


VladaFu

A political election is volby in plural.

Volba in singular means a choice in general: Dobrá volba! Good choice!

Learn Czech in just 5 minutes a day. For free.