"benim gitarım"

Çeviri:моя гитара

July 5, 2018

9 Yorum
Tartışma kilitli.


DogukanPal7

Neden мой degilde моя


meteulku_

gitara kelimesi dişil bir kelime bu yüzden moya lazım. moy olması için eril olması gerek.


Taha2469

Gitarın nesi dişil?


Mirkenan

"Gitar" kelimesi dişildir, bu yüzden "benim" kelimesi kullanılır. Dişi kelimeler "a, z" harfleriyle (örneğin: девушка, гитара, папа), nötr cinsiyetteki kelimeler "o, e, e" harfleriyle (örneğin: море, счастье, совпадение) ve eril kelimeler ünsüzlerle biter (örneğin: апельсин, концерт, чертеж).


MehmetEfe2621423

Çünkü мояkızlar için мой erkekler için


Figen496895

Dışı erkek olması harflere bağlı а ю ile bitiyorsa kelime dişidir sessize bitiyorsa kelime erkek geriye kalan harfler de nötürdür


FatullaM

Nötür ne demek?


ezgi.gl

Cinsiyet belirtmiyor yani

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.