"Ни у девочки, ни у мальчика нет карандаша."

Çeviri:Ne kızların ne de oğlanların bir kurşun kalemi var.

July 5, 2018

4 Yorum


uturet1

Ne kızın ne de oğlanın bir kurşun kalemi var. ???

July 5, 2018

Avni86

Девочки çoğul kelime

September 8, 2018

ELIF_1791

Çoğul değil tekil. Burada padej rol oynuyor. Kimın neyın sorusunda jevabı olarak kızın ve oğlanın. У мальчика tekil kelime oğlanın olur. Burada yanlış tercüme edildi. Eğer çocul olsaydı o zaman у девочек и у мальчиков olurdu!

January 8, 2019

Diana.888

Katılıyorum. Türk cümle yanlış - Rusyan cümle tekilde ve Türk çoğulda!!! Bir kimse buraya bakıyor mu??? Yorumlar burada artık 8 aydır ve hiçbir şey hala olmadı... :( :( :(

March 17, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.