1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Ни у девочки, ни у мальчика …

"Ни у девочки, ни у мальчика нет карандаша."

Çeviri:Ne kızların ne de oğlanların bir kurşun kalemi var.

July 5, 2018

5 Yorum


uturet1

Ne kızın ne de oğlanın bir kurşun kalemi var. ???


Diana.888

Katılıyorum. Türk cümle yanlış - Rusyan cümle tekilde ve Türk çoğulda!!! Bir kimse buraya bakıyor mu??? Yorumlar burada artık 8 aydır ve hiçbir şey hala olmadı... :( :( :(


meteuguraslan

Evet türkçesi yanlış


nehir470744

kalem yok ama türkçede var tek cevap ve doğru çikıyor hemen düzeltilsin


seref849382

Turkcesi yanlış

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.