"Ни у девочки, ни у мальчика нет карандаша."

Çeviri:Ne kızların ne de oğlanların bir kurşun kalemi var.

July 5, 2018

11 Yorum
Tartışma kilitli.


uturet1

Ne kızın ne de oğlanın bir kurşun kalemi var. ???


Diana.888

Katılıyorum. Türk cümle yanlış - Rusyan cümle tekilde ve Türk çoğulda!!! Bir kimse buraya bakıyor mu??? Yorumlar burada artık 8 aydır ve hiçbir şey hala olmadı... :( :( :(


meteuguraslan

Evet türkçesi yanlış


seref849382

Turkcesi yanlış


dursun730397

Doğrusu şu olmalı ( Ne kızın ne de oğlanın bir kurşun kalemi var. ) = ( Ни у девочки ни у мальчика нет карандаша .)


nehir470744

kalem yok ama türkçede var tek cevap ve doğru çikıyor hemen düzeltilsin


zgrOzanErd

Türkçe'de ne benim ne de senin bisikletin / kalemin vs. var deriz. Çifte negatif yok Türkçe dilinde...


BakhtiyorM7

"Ни у девочек ни у мальчиков нет карандаша " en doğrusu bu! Rusça var


BakhtiyorM7

"Ни у девочек ни у мальчиков нет карандаша" böyle olsa en doğrusu


dursun730397

( девочки ) cümle içindeki yerine , dizilişine göre ( çoğul ) durumda ya ( -in ) halinde olur. ( мальчика ) cümle içindeki yerine ve dizilişine göre (-i) halinde ya da (-in ) halinde olabilir.


Flora59343

Soru cevabı yanlış

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.