1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I read the newspaper on my c…

"I read the newspaper on my cellphone."

Çeviri:Ben gazeteyi cep telefonumdan okurum.

April 29, 2014

13 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

hilal___lcy

"gazeteyi telefonumda okurum" neden olmuyor. İlla telefonumdan mı olmalı??

April 29, 2014

engin.sari

it is easy to find newspaper by cellphone.

July 12, 2014

Murat-TRK

"cep telefonumdan" olması için from yapısı kullanılması gerekmez mi?

April 15, 2015

rumeysa.do

The newspaper gazeteyi anlami verse de turkce de kullanirken gazeteyi cep telefonumdan okurum da, cep telefonumdan gazete okurum da ayni anlama gelir. Bazi sorularda turkce ingilizce kullanilisi dikkate alinip cevaplar yanlis kabul ediliyor ancak bazi sorularda turkce kullanimlar dikkate alinmiyor

October 10, 2014

Zehra57817

Türkçe'de gazete veya gazeteyi fark etmez yanlış demesin artık

March 19, 2017

panterr55

Dan kelimesi yuzunden kabul gormuyor yanlislik var

October 5, 2014

missmiskey

Cep telefonumdan gazete okurum neden yanlis ??

January 31, 2015

smetYrtmc

"Newspaper"in başında "the" olduğu için "gazeteyi"demek doğru oluyor.

June 3, 2016

AdmVermeks

On sesi van gibi mi geldi bana?

February 8, 2017

kbra688026

Ben ceptelefonumdan gazete okurum deyince neden kabul etmiyo anlamıyorum ku

May 7, 2017

MuallimHaz

Türkiye klübüme girmek isteyene 2TQFBU

July 18, 2017

bora600822

''On'' cümlesi,,, one diye okunuyor bu cümlede,,,eee bu bir hata degilmidir,,?

August 6, 2017

DilsadeGungor

doğru yazmışım.

September 20, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.