"Boys eat bread."

Traducere:Băieții mănâncă pâine.

acum 4 ani

19 comentarii


luci12ana

Sus daca dai cu moseul iti apare baiei nu baietii

acum 4 ani

fantomitzah
Mod

Așa e. Și explicasem deja de ce se întâmplă asta.
Înainte de a posta, te rog să citești toată discuția pentru a nu repeta o întrebare sau un răspuns care există deja. Mersi!
Și ai opțiune de editare sub mesajul tău dacă vrei să corectezi/adaugi ceva. Nu posta mai multe mesaje la rând înainte de a primi un răspuns.

acum 4 ani

DorinRotaru

aici unde este articolul "the", cu care ne tot frecati?

acum 1 an

luci12ana

Ma sc baieti

acum 4 ani

Cornel0120

nu tot aseia

acum 3 ani

PopescuDenis

sdsd

acum 3 ani

AlessaGhg

de ce nu este "boys eats" ?

acum 3 ani

mihai111152

Ok

acum 2 ani

carmen339230

the boys eats bread

acum 1 an

ana659740

baietii mananca paine

acum 1 an

EgEu9

Nu puteți îndrepta greșelile?

cu 2 zile în urmă

EgEu9

Cât se poateeee

cu 2 zile în urmă

alexiana.

"Boys"înseamnă băieți "the boys" înseamnă băieți

acum 4 ani

EmilianVaidos0

asta a mai aratato o data

acum 3 ani

DakoVilla

Salut: Apenas estoy aprendiendo y conociendo su idioma (Român). seria una buena alternativa enseñarlo a los hispano parlantes (Rum - Esp / Esp - Rum) Mersi la toți.

acum 3 ani

giuliagiulia2007

nu pot sa scriu baieti pe tastatra si la a caciulita imi da raspunsul incorect ce si de ce

acum 2 ani

machidis1

E NA CU DOI DE I ACUM

acum 4 ani

fantomitzah
Mod

Luat cuvântul de unul singur este cum scrie la indicii, adică nearticulat "boys"="băieți" și articulat "the boys"="băieții".

Numai că în engleză subiectul poate fi și în varianta articulată, dar la fel de bine se poate folosi și în varianta fără articol, când ne referim la toate entitățile de un anume tip (în cazul ăsta la toți băieții, deși poate exemplul nu este prea potrivit).
Totuși, în română nu prea merge ca subiectul propoziției să fie un substantiv nearticulat ("băieți mănâncă" nu sună corect, aduce mai degrabă a titlu de tablou :)) ), de aceea îl folosim articulat.

P.S.: Te rog să nu mai scrii cu majuscule. Mersi!

acum 4 ani

BrebenVasi

Se spune corect cu doi "i". Nu cu doi de "i"

acum 3 ani

Discuții conexe

Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.