Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Boys eat bread."

Traducere:Băieții mănâncă pâine.

1
acum 4 ani

17 comentarii


luci12ana

Sus daca dai cu moseul iti apare baiei nu baietii

2
Răspundeacum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Așa e. Și explicasem deja de ce se întâmplă asta.
Înainte de a posta, te rog să citești toată discuția pentru a nu repeta o întrebare sau un răspuns care există deja. Mersi!
Și ai opțiune de editare sub mesajul tău dacă vrei să corectezi/adaugi ceva. Nu posta mai multe mesaje la rând înainte de a primi un răspuns.

5
Răspunde2acum 3 ani

luci12ana

Ma sc baieti

0
Răspundeacum 3 ani

Cornel0120

nu tot aseia

0
Răspundeacum 2 ani

PopescuDenis

sdsd

0
Răspundeacum 2 ani

AlessaGhg

de ce nu este "boys eats" ?

0
Răspunde1acum 2 ani

mihai111152

Ok

0
Răspundeacum 2 ani

giuliagiulia2007

nu pot sa scriu baieti pe tastatra si la a caciulita imi da raspunsul incorect ce si de ce

0
Răspundeacum 1 an

carmen339230

the boys eats bread

0
Răspundeacum 1 an

ana659740

baietii mananca paine

0
Răspundeacum 1 an

DorinRotaru

aici unde este articolul "the", cu care ne tot frecati?

0
Răspundecu 10 luni în urmă

EmilianVaidos0

asta a mai aratato o data

-1
Răspundeacum 3 ani

DakoVilla
DakoVilla

Salut: Apenas estoy aprendiendo y conociendo su idioma (Român). seria una buena alternativa enseñarlo a los hispano parlantes (Rum - Esp / Esp - Rum) Mersi la toți.

-1
Răspundeacum 2 ani

alexiana.

"Boys"înseamnă băieți "the boys" înseamnă băieți

-2
Răspundeacum 3 ani

machidis1

E NA CU DOI DE I ACUM

-10
Răspundeacum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Luat cuvântul de unul singur este cum scrie la indicii, adică nearticulat "boys"="băieți" și articulat "the boys"="băieții".

Numai că în engleză subiectul poate fi și în varianta articulată, dar la fel de bine se poate folosi și în varianta fără articol, când ne referim la toate entitățile de un anume tip (în cazul ăsta la toți băieții, deși poate exemplul nu este prea potrivit).
Totuși, în română nu prea merge ca subiectul propoziției să fie un substantiv nearticulat ("băieți mănâncă" nu sună corect, aduce mai degrabă a titlu de tablou :)) ), de aceea îl folosim articulat.

P.S.: Te rog să nu mai scrii cu majuscule. Mersi!

15
Răspunde1acum 4 ani

BrebenVasi

Se spune corect cu doi "i". Nu cu doi de "i"

0
Răspundeacum 2 ani

Discuții conexe