1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Boys eat bread."

"Boys eat bread."

Traducere:Băieții mănâncă pâine.

April 29, 2014

14 comentarii


luci12ana

Sus daca dai cu moseul iti apare baiei nu baietii


fantomitzah

Așa e. Și explicasem deja de ce se întâmplă asta.
Înainte de a posta, te rog să citești toată discuția pentru a nu repeta o întrebare sau un răspuns care există deja. Mersi!
Și ai opțiune de editare sub mesajul tău dacă vrei să corectezi/adaugi ceva. Nu posta mai multe mesaje la rând înainte de a primi un răspuns.


DorinRotaru

aici unde este articolul "the", cu care ne tot frecati?


AlessaGhg

de ce nu este "boys eats" ?


Ioana294852

Eats este la persoana a treia singular. La plural este eat


carmen339230

the boys eats bread


ana659740

baietii mananca paine


EgEu9

Nu puteți îndrepta greșelile?


EgEu9

Cât se poateeee


Khetlin2

The boys eat bread. Voi singuri nu știți cei cu voi

Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.