1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Далеко не плавай!"

"Далеко не плавай!"

Çeviri:Uzakta yüzme!

July 6, 2018

2 Yorum


SenSeiRofu

Uzakta yüzmeyin. Lutfen bu hatalara dikkat edin


meteulku_

Yüzmeyin olmaz. Resmi kullanım olması için fiilin "Плавайте" olması lazım. Bence hata bulduğumuzu iddia etmeden önce hepimiz emin olmalıyız. Siz sanıyorum İngilizce öğrenirken kullanılan mantıkla yola çıkarak bunu dediniz, yani "yüzme" ve "yüzmeyin" İngilizcede eşdeğer olduğu için bunu da öyle sandınız. Ama Rusça hiçbir dile benzemez :) Bir hatanızı gördünüz ve artık öğrendiniz, adınıza sevindim. İyi öğrenmeler dilerim :)

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.