A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"She looked through the window."

Fordítás:Keresztülnézett az ablakon.

4 éve

11 hozzászólás


nandor.nag

"Nézett az ablakon keresztül!" Nem fogadta el, pedig csak a szórend más.

4 éve

PterTth2
PterTth2

"Keresztülnézett az ablakon". Ezt így nem használjuk a magyarban. Vagy kinézett az ablakon, vagy az ablakon keresztül nézett.

4 éve

gyetvana

nekem elfogadta a "Kinézett az ablakon".

2 éve

kisserzsi

'az ablakon keresztül nézett' - azt sem fogadta el. Az egybeírást már bejelentettem..

4 éve

Zsuzsi_K
Zsuzsi_K

én is ezt írtam, nekem sem fogadta el

4 éve

5papa5
5papa5

A 'lát' és a 'néz' nem ugyanaz.

3 éve

Sztankay54

Miért nem jó ,hogy látott az ablakon keresztül,hiszen alényeg ugyanaz ?

2 éve

Tamas51

Azért mert, néz de nem lát.

1 éve

Krisbaudi
Krisbaudi

Át nézet az ablakon - nem lehet mondani?

1 éve

EditMszros

átnézett

8 hónapja

Pokemon825736

Keresztűl nézett az ablakon nem fogadta el jó oké hogy rövid ü de a fordítás hibátlan... mármint magyartalan de hibátlan xd

1 éve