"Где он ест?"

Çeviri:O nerede yiyor?

July 6, 2018

15 Yorum
Tartışma kilitli.


Aysu665534

Bende zaten onu anlamıyom yalnış yazıyorlar...!O nerede yiyor ne beeee


meteulku_

Öncelikle "nerde" diye bir şey yok maalesef, yanlış yazıyorsunuz. Doğrusunun "nerede" olması gerek. Son olarak da "Nerede o yiyor?" cümlesi bile oldukça anlamsız maalesef.


CrimeRadowen

Türkçe ile aynı olacak değil:)


CrimeRadowen

Он dediğiniz Они gibi çıkıyor düzeltin


mehmet62436

Arkadaslar" eM "yemek degilmiydi


FatullaM

Hayır yemek deil Em kelimenin anlamı yemiyorum yemem yerim/ yiyiyorum manasını verir


zamin337100

Yanliş dogru deyil


Obekdemir92

Ест degil miydi


ecehime

Здесь gibi duydum


Mekan336062

Где он кушает


AdigozelKa

Mükkəməl yaptım100%

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.