1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Где он ест?"

"Где он ест?"

Çeviri:O nerede yiyor?

July 6, 2018

12 Yorum


meteulku_

Öncelikle "nerde" diye bir şey yok maalesef, yanlış yazıyorsunuz. Doğrusunun "nerede" olması gerek. Son olarak da "Nerede o yiyor?" cümlesi bile oldukça anlamsız maalesef.


Damla792696

Nerde değil, nerede


mehmet62436

Arkadaslar" eM "yemek degilmiydi


FatullaM

Hayır yemek deil Em kelimenin anlamı yemiyorum yemem yerim/ yiyiyorum manasını verir


zamin337100

Yanliş dogru deyil


Aysu665534

Bende zaten onu anlamıyom yalnış yazıyorlar...!O nerede yiyor ne beeee


Obekdemir92

Ест degil miydi


ecehime

Здесь gibi duydum

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.