"Где он ест?"

Çeviri:O nerede yiyor?

July 6, 2018

9 Yorum


zamin337100

Yanliş dogru deyil

January 12, 2019

nunu796906

nerde o yiyor

July 6, 2018

Altruist_

Öncelikle "nerde" diye bir şey yok maalesef, yanlış yazıyorsunuz. Doğrusunun "nerede" olması gerek. Son olarak da "Nerede o yiyor?" cümlesi bile oldukça anlamsız maalesef.

July 11, 2018

Aysu665534

Aynen öyle

February 14, 2019

nunu796906

o nerde yiyor

July 6, 2018

Damla792696

Nerde değil, nerede

September 2, 2018

mehmet62436

Arkadaslar" eM "yemek degilmiydi

September 13, 2018

FatullaM

Hayır yemek deil Em kelimenin anlamı yemiyorum yemem yerim/ yiyiyorum manasını verir

February 13, 2019

Aysu665534

Bende zaten onu anlamıyom yalnış yazıyorlar...!O nerede yiyor ne beeee

February 14, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.