1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I have reduced the amount of…

"I have reduced the amount of bread I eat."

Çeviri:Ben yediğim ekmek miktarını azalttım.

April 29, 2014

6 Yorum


saadetyd

az önce bu cümleyi ingilizceye çevirttiler bread den sonra that vardı burda yazdım kabul etmedi


Viforvendetta

eklenmemiştir. raporlarsan eklenir


serdarestik

(Yediğim) anlamını veren ne


cahit510023

THAT I eat. Ama that her zaman kullanılmak zorunda değildir


Elcan649765

Çok iyi bir cümle.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.