Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O geldiğinde biz yeriz."

Çeviri:When he comes, we eat.

4 yıl önce

22 Yorum


macsitr

When she comes we are eat cevabi yanlis!.

4 yıl önce

_CanerOzdemir_

We are eat?

3 yıl önce

CihanSevim

Fiillerde is am are ekleri kullanilmaz

3 yıl önce

BBAydin

Kullanılır! Ancak şimdiki zamanda kullanılır. Geniş zamanda kullanılmaz.

3 yıl önce

BBAydin

Am is are geniş zamanda olmaz. When she comez we eat olmalı. We are eat biz yiyoruz olur şimdiki zaman yani.

3 yıl önce

_CanerOzdemir_

"We are eating" simdiki zaman.

3 yıl önce

Cigdemgzler

Are ve eat i aynı anda kullanamazsınız are zaten yardımcı fiildir eatse fiilin ta kendisi fiil varken yardımcı fiil kullanılmaz.

3 ay önce

R.Corleone

we eat when she comes diyebilir miyiz ?

4 yıl önce

aoskdaosdkoas

diyebiliriz

4 yıl önce

SinemDemir8

Burdaki it de gazetemi? Gazeteyimi bekliyoruz yemek yemek icin :)

3 yıl önce

aic1907

when ne zaman demek değil midir ? neden cümle içinde when geçiyor ? o ne zaman geldiğinde gibi bi anlam çıkmıyor mu bu cümlede ?

1 yıl önce

MertBerber4

Doğru yapiyorum yanlis diyor

3 yıl önce

hindikilala

when he came we eat yanlışmıdır arkadaşlar?

3 yıl önce

environmental71

Neden he yi degil de she yi kabul ediyor sacma her ikisi de dogru

3 yıl önce

Mesut-Erdogan

We eat he came here olabilir mi acaba?

2 yıl önce

StellaMerlo

Olmaz çünkü anlamsız bir çeviri oluyor.Yani sizin dediğiniz''O buraya geldi biz yeriz'' gibi bir şey.

1 yıl önce

Mesut-Erdogan

Şimdi biraz daha geliştirdim kendimi. eğer araya we eat when he came here olur :)

1 yıl önce

StellaMerlo

Evet. Ya da ''when'' kelimesi ile birlikte olanları başa alırsak da aynı çeviri olur.

1 yıl önce

Furkan858808

Comes yerine come olmazmı

1 yıl önce

senem41383

It derken? Yemek yemek icin birini degil de neyi bekliyor olabiliriz

10 ay önce

zehrad4

hangi cevaba tiklasam yanlis diyo

6 ay önce

cnrilhn

When it comes we eat ne yaa allah aşkına

3 yıl önce