1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O geldiğinde biz yeriz."

"O geldiğinde biz yeriz."

Çeviri:When he comes, we eat.

April 29, 2014

25 Yorum


R.Corleone

we eat when she comes diyebilir miyiz ?


macsitr

When she comes we are eat cevabi yanlis!.


ifa904627

O geldiğin de biz yeriz! Are kullanırsak yiyoruz olur. Yani yanlış


aic1907

when ne zaman demek değil midir ? neden cümle içinde when geçiyor ? o ne zaman geldiğinde gibi bi anlam çıkmıyor mu bu cümlede ?


ezgi720000

Cumle icinde kullanıldığında zaman anlamina geliyor


ifa904627

Bire bir Türkçe gibi değil. Fakat when ne zaman gelirse ozaman yeriz anlamında kullanılır.


SinemDemir8

Burdaki it de gazetemi? Gazeteyimi bekliyoruz yemek yemek icin :)


ceyla996657

Hangi durumlarda iki vumle that ile baglanir aciklarmisiniz


cnrilhn

When it comes we eat ne yaa allah aşkına


MertBerber4

Doğru yapiyorum yanlis diyor


hindikilala

when he came we eat yanlışmıdır arkadaşlar?


environmental71

Neden he yi degil de she yi kabul ediyor sacma her ikisi de dogru


Mesut-Erdogan

We eat he came here olabilir mi acaba?


StellaMerlo

Olmaz çünkü anlamsız bir çeviri oluyor.Yani sizin dediğiniz''O buraya geldi biz yeriz'' gibi bir şey.


Mesut-Erdogan

Şimdi biraz daha geliştirdim kendimi. eğer araya we eat when he came here olur :)


StellaMerlo

Evet. Ya da ''when'' kelimesi ile birlikte olanları başa alırsak da aynı çeviri olur.


Furkan858808

Comes yerine come olmazmı


senem41383

It derken? Yemek yemek icin birini degil de neyi bekliyor olabiliriz


zehrad4

hangi cevaba tiklasam yanlis diyo


burhan530675

Bunun cevabi soyle olabilir mi? Ne zaman o gelir biz yeriz


Semih712813

kardesim sonda nokta var bu soru cvbi olmus nasil yha


Serpilhan1

We eat when he comes dedim neden kabul edilmedi


Selin953833

When he comes we eat kabul etmedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.