"O geldiğinde biz yeriz."

Çeviri:When he comes, we eat.

April 29, 2014

20 Yorum


macsitr

When she comes we are eat cevabi yanlis!.

July 21, 2014

ifa904627

O geldiğin de biz yeriz! Are kullanırsak yiyoruz olur. Yani yanlış

October 5, 2018

_CanerOzdemir_

We are eat?

February 17, 2015

R.Corleone

we eat when she comes diyebilir miyiz ?

April 29, 2014

aoskdaosdkoas

diyebiliriz

April 29, 2014

aic1907

when ne zaman demek değil midir ? neden cümle içinde when geçiyor ? o ne zaman geldiğinde gibi bi anlam çıkmıyor mu bu cümlede ?

November 29, 2016

ifa904627

Bire bir Türkçe gibi değil. Fakat when ne zaman gelirse ozaman yeriz anlamında kullanılır.

October 5, 2018

SinemDemir8

Burdaki it de gazetemi? Gazeteyimi bekliyoruz yemek yemek icin :)

February 11, 2015

ceyla996657

Hangi durumlarda iki vumle that ile baglanir aciklarmisiniz

November 21, 2018

MertBerber4

Doğru yapiyorum yanlis diyor

November 29, 2014

hindikilala

when he came we eat yanlışmıdır arkadaşlar?

February 20, 2015

environmental71

Neden he yi degil de she yi kabul ediyor sacma her ikisi de dogru

June 27, 2015

Mesut-Erdogan

We eat he came here olabilir mi acaba?

January 31, 2016

StellaMerlo

Olmaz çünkü anlamsız bir çeviri oluyor.Yani sizin dediğiniz''O buraya geldi biz yeriz'' gibi bir şey.

August 25, 2016

Mesut-Erdogan

Şimdi biraz daha geliştirdim kendimi. eğer araya we eat when he came here olur :)

August 25, 2016

StellaMerlo

Evet. Ya da ''when'' kelimesi ile birlikte olanları başa alırsak da aynı çeviri olur.

August 26, 2016

Furkan858808

Comes yerine come olmazmı

March 5, 2017

senem41383

It derken? Yemek yemek icin birini degil de neyi bekliyor olabiliriz

September 27, 2017

zehrad4

hangi cevaba tiklasam yanlis diyo

January 28, 2018

burhan530675

Bunun cevabi soyle olabilir mi? Ne zaman o gelir biz yeriz

December 15, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.