Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O geldiğinde biz yeriz."

Çeviri:When he comes, we eat.

4 yıl önce

17 Yorum


macsitr

When she comes we are eat cevabi yanlis!.

4 yıl önce

ifa904627

O geldiğin de biz yeriz! Are kullanırsak yiyoruz olur. Yani yanlış

4 gün önce

R.Corleone

we eat when she comes diyebilir miyiz ?

4 yıl önce

aoskdaosdkoas

diyebiliriz

4 yıl önce

SinemDemir8

Burdaki it de gazetemi? Gazeteyimi bekliyoruz yemek yemek icin :)

3 yıl önce

aic1907

when ne zaman demek değil midir ? neden cümle içinde when geçiyor ? o ne zaman geldiğinde gibi bi anlam çıkmıyor mu bu cümlede ?

1 yıl önce

ifa904627

Bire bir Türkçe gibi değil. Fakat when ne zaman gelirse ozaman yeriz anlamında kullanılır.

4 gün önce

MertBerber4

Doğru yapiyorum yanlis diyor

3 yıl önce

hindikilala

when he came we eat yanlışmıdır arkadaşlar?

3 yıl önce

environmental71

Neden he yi degil de she yi kabul ediyor sacma her ikisi de dogru

3 yıl önce

Mesut-Erdogan

We eat he came here olabilir mi acaba?

2 yıl önce

StellaMerlo

Olmaz çünkü anlamsız bir çeviri oluyor.Yani sizin dediğiniz''O buraya geldi biz yeriz'' gibi bir şey.

2 yıl önce

Mesut-Erdogan

Şimdi biraz daha geliştirdim kendimi. eğer araya we eat when he came here olur :)

2 yıl önce

StellaMerlo

Evet. Ya da ''when'' kelimesi ile birlikte olanları başa alırsak da aynı çeviri olur.

2 yıl önce

Furkan858808

Comes yerine come olmazmı

1 yıl önce

senem41383

It derken? Yemek yemek icin birini degil de neyi bekliyor olabiliriz

1 yıl önce

zehrad4

hangi cevaba tiklasam yanlis diyo

8 ay önce