A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A gyerek tésztát eszik."

Fordítás:The child eats pasta.

4 éve

7 hozzászólás


Annon2000

Miért nem fogadja azt el hogy child?

4 éve

Katamoto

A noodles nem tészta? Nem fogadja el.

4 éve

trobyka

Írd mag a program szerkesztőjének, mert én is úgy tudom, hogy a noodles is tészta

4 éve

Csuppa

De a lecke elején direkt a pasta szót tanítja..

4 éve

tlevi03

Miert kell a mondatba az "is" mikor ott van az eszik ige?? Kérlek valaki válaszoljon

3 éve

Laci309143

De ez egyes szám miért eats?

1 éve

CeciliaKur

Mert egyes szam harmadik szemelynel ez a szabaly, az ige "s/es" vegzodest kap

9 hónapja