Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bir gazete okuyorum."

Çeviri:Ich lese eine Zeitung.

2 ay önce

4 Yorum


SabaBenzer
SabaBenzer

Ein,eine,einen kullanımlarını açıklar mısınız

2 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Burada hangi Artikel'i kullanacağım bir tablosu ve bazı açıklamalar buldum.
Belki bu yardımcı olur.
https://www.colanguage.com/tr/almanca-ismin-halleri

2 ay önce

SabaBenzer
SabaBenzer

Teşekkürler

2 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Rica ederim :)

2 ay önce