"Bir gazete okuyorum."

Çeviri:Ich lese eine Zeitung.

4 ay önce

4 Yorum


SabaBenzer
SabaBenzer

Ein,eine,einen kullanımlarını açıklar mısınız

4 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Burada hangi Artikel'i kullanacağım bir tablosu ve bazı açıklamalar buldum.
Belki bu yardımcı olur.
https://www.colanguage.com/tr/almanca-ismin-halleri

4 ay önce

SabaBenzer
SabaBenzer

Teşekkürler

4 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Rica ederim :)

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.