"İşte benim kazağım."

Çeviri:Вот мой свитер.

July 7, 2018

12 Yorum


Yasemin191816

Мой ile моя arasındaki fark nedir ?

July 7, 2018

MetinAydinn

Mesela "брат" = "erkek kardeş" ve "benim kardeşim" demek istiyorsak eğer "мой" dememiz gerekiyor. Benim erkek kardeşim "мой брат" (moy bırat).

Eğer ki dişil için kullanacaksak;

"сестра" = "kız kardeş" ve "benim kardeşim" demek istiyorsak eğer "моя" dememiz gerekiyor. Benim kız kardeşim "моя сестра". (maya sestra)

August 28, 2018

metomorphic

moy, eril sözcükler için kullanılır, moya ise dişil.

July 11, 2018

NurlanSadi

Peki дом,свитер sözleri eril mi

July 24, 2018

MetinAydinn

Yok birinin anlamı ev diğerinin anlamı kazak,süveter.

He dersen o zaman nerden anlayacaz eril ya da dişil olduğunu demek ki rusya'da yuvayı dişi kuş yapmıyormuş::D Ev dediğinde erkek kullanacaz:)) Bu işin şakası tabii orasını bende bilmiyorum.

August 28, 2018

ahnaz15

Evet

August 2, 2018

MetinAydinn

вот мой свитер. (Vot mot sviter.)

August 29, 2018

Snow27_ael

Vot moiy sviter

July 7, 2019

wokenup1

Vot moy svitir

March 2, 2019

ikra617261

Rusça da eril ve dişil olarak ayrılmış. Aynı arapça daki gibi... Ama Türkçe miz çok farklı herkeze "o" diye seslensek kimse bize " sen erekek kız ayrımı yapıyorsun " Demez galiba... :D

September 11, 2018

Taha2469

rusça yazamıyorum ki nasıl olacak. bunun bir uygulaması var mı bilen lütfen yardım edebilir mi? rusça ekran klavyesi filan mesela?

October 21, 2018

jiyan483368

Cok iyi uygulama

March 23, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.