1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "We use an efficient model."

"We use an efficient model."

Tłumaczenie:Używamy wydajnego modelu.

April 29, 2014

5 komentarzy


ElaSzymkow

Używamy - tak, stosujemy - już nie? Really?!


Yola448704

Tłumaczenie "Stosujemy wydajny model" jest już zaliczane.


TomaszBaraski

Jest "We" ale jak napisze "my" to jest źle.


Yola448704

"My" może być użyte w porównaniach: "My używamy, a wy nie..."

Poza tym, w formie czasownika "używaMY" - wiadomo już, że "MY"


dabdzika

co to jest wydajny model? bzdura!

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.