1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Ona przeprasza."

"Ona przeprasza."

Tłumaczenie:She is sorry.

April 29, 2014

3 komentarze


buskes76

"Ona przeprasza" -
1a) "She apologizeS" /
1b) "She is apologizing" /
2) "She is sorry" (to też "Przykro jej") / ... /

1) "to apologize" - "przepraszać (kogoś za coś)"
2) "to be sorry" - "być przykro" / "przepraszać"


Ninku

to trochę bez sensu, ponieważ napisałam " she to by sorry", bo gdy najechałam kursorem na słowo " przeprasza" tłumaczenie na angielski było: " to by sorry" To w takim razie jak budować takie zdanie?? poprawnie jest tylko: "she is sorry" ???


mirriel

Raczej to be sorry. Dosłownie znaczy to być przykro/przepraszać.

Czasownik to be należy odmienić do właściwej postaci (3 os. liczby pojedynczej), czyli is.

Learn English in just 5 minutes a day. For free.
Get started