1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "У них нет сока."

"У них нет сока."

Çeviri:Onların meyve suyu yok.

July 8, 2018

3 Yorum


Narcissist8

Kitap ile yardim da aliyorum ama kitapda их olarak ornekler veriliyor anlamadim fark var mi них их arasinda aciklarmisiniz


alicanerturk

"У них не есть сок" böyle bir kullanım mümkün değil mi? Yardımcı olabilecek var mı? нет kullanınca есть niye kayboluyor :(


bugrayuzer

"...не есть...", "varlık yok" gibi bir anlam çağrıştırıyor bana. Bunun yerine direkt "нет", "yok" demek daha doğru olabilir. Ayrıca "...сок" aitlik belirtmiyor bu yüzden "...сока"

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.