1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "У нас нет сока."

"У нас нет сока."

Çeviri:Bizim meyve suyumuz yok.

July 8, 2018

2 Yorum


Met1342

Нас "bizde" anlamında!!! Yani "Bizde meyve suyu yok" olucaktı!! Lütfen yorumumu yanıtlayın :(


meteulku_

"nas", "bizde" anlamına gelmez, aslında "bizim" anlamına geliyor. Baştaki "u" edatından sonra gelen kelimeler -in haline çekimlenir çünkü öyle gerektiği için. Cevap "Bizde meyve suyu yok." da olabilir, ki zaten büyük ihtimalle kabul edilen cevaplar arasında bu. Ama Türkçede bu cümleyi daha doğal söyleyebildiğimiz başka bir cümle var, o da "Bizim meyve suyumuz yok." Yani lütfen, kusur aramaya çalışırken daha mantıklı düşünmeye de özen gösterin. Yoksa öğrenme yolculuğunuz bir noktada tıkanacaktır önünde sonunda.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.