1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Я люблю завтракать дома."

"Я люблю завтракать дома."

Çeviri:Ben evde kahvaltı yapmayı seviyorum.

July 8, 2018

7 Yorum


SenSeiRofu

Ben evde kahvaltı etmeyi seviyorum


meteulku_

Doğrudur, kabul edilmiyor mu zaten? Bunu da eklediğimi hatırlıyorum. Eğer eklememişsem, insanlık hali hepimiz unutabilir bir şeyleri. Cümleleri rapor edebilirsiniz istediğiniz kadar. Eğer kursla şu anda kimse ilgilenmediği için yorulursanız bundan, en azından siz doğrusunu biliyorsunuz. Bu da güzel bir şey siz kullanıcılar için :)


Gogol_bordello

Ben evde kahvaltı etmeyi severim. Kabul edilmesi lazım


v.ivanov

Wrong stress, should be „до́ма“. Я люблю́ за́втракать до́ма.


Khan-Khagan

bu infinitive formlar için "yapmasını" "etmesini" gibi cümleler doğru cevap olarak kabul edilmiyor?


NEJI719660

Ben evde. kahvalti yapmayi.seviyorum yazdim.kabul.edilmedi


ibrahim454158

Ya ben Türkçeyi bilmiyorum yada bunu hazırlayanların ana dili Türkçe değil

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.