"Я люблю завтракать дома."

Çeviri:Ben evde kahvaltı yapmayı seviyorum.

July 8, 2018

10 Yorum
Tartışma kilitli.


SenSeiRofu

Ben evde kahvaltı etmeyi seviyorum


meteulku_

Doğrudur, kabul edilmiyor mu zaten? Bunu da eklediğimi hatırlıyorum. Eğer eklememişsem, insanlık hali hepimiz unutabilir bir şeyleri. Cümleleri rapor edebilirsiniz istediğiniz kadar. Eğer kursla şu anda kimse ilgilenmediği için yorulursanız bundan, en azından siz doğrusunu biliyorsunuz. Bu da güzel bir şey siz kullanıcılar için :)


HasipCanAk1

Eklememişsiniz hala hata veriyor.


Gogol_bordello

Ben evde kahvaltı etmeyi severim. Kabul edilmesi lazım


v.ivanov

Wrong stress, should be „до́ма“. Я люблю́ за́втракать до́ма.


Khankhagan

bu infinitive formlar için "yapmasını" "etmesini" gibi cümleler doğru cevap olarak kabul edilmiyor?


NEJI719660

Ben evde. kahvalti yapmayi.seviyorum yazdim.kabul.edilmedi


ibrahim454158

Ya ben Türkçeyi bilmiyorum yada bunu hazırlayanların ana dili Türkçe değil


dursun730397

Ha kahvaltı etmek ha kahvaltı etmek ;ikisi de aynı şey Bu robot bir şey dağarcığında yoksa ''Yanlış ''deyip geçiyor.eline kaldık mahkumuz yani.Canı sağ olsun bu robot yoldaşın.Bazen inadı tutuyor ve yanlışta direnip duruyor...


dursun730397

Yorgunluktan olacak gözden kaçmış düzelteyim.Kahvaltı yapmak=kahvaltı etmek ikisi de aynı şey ama robot anlayamadı gitti.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.