"Я люблю завтракать дома."

Çeviri:Ben evde kahvaltı yapmayı seviyorum.

July 8, 2018

3 Yorum


SenSeiRofu

Ben evde kahvaltı etmeyi seviyorum

July 8, 2018

Altruist_

Doğrudur, kabul edilmiyor mu zaten? Bunu da eklediğimi hatırlıyorum. Eğer eklememişsem, insanlık hali hepimiz unutabilir bir şeyleri. Cümleleri rapor edebilirsiniz istediğiniz kadar. Eğer kursla şu anda kimse ilgilenmediği için yorulursanız bundan, en azından siz doğrusunu biliyorsunuz. Bu da güzel bir şey siz kullanıcılar için :)

July 11, 2018

Magpiexkhan

bu infinitive formlar için "yapmasını" "etmesini" gibi cümleler doğru cevap olarak kabul edilmiyor?

November 16, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.