A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Nincs történelmi bizonyíték."

Fordítás:There is no historical evidence.

4 éve

6 hozzászólás


5g56

"there is not historical evidence" miért nem jó?

4 éve

DrBuboBubo

Mert hiányzik belőle az any. Helyesen: There is not any historical evidence

A no ilyen esetekben a not a / not any "rövidítéseként" fogható fel.

4 éve

5g56

köszönöm

4 éve

Fly0001
Fly0001

he does not have a historical evidence, nem jó?

4 éve

DrBuboBubo

A He does not have any historical evidence az azt jelentené, hogy Nincs történelmi bizonyítékA. És any-t kell hasznáni, mert az evidence megszámlálhatatlan.

4 éve

Fly0001
Fly0001

köszi

4 éve