1. Foro
  2. >
  3. Tema: Esperanto
  4. >
  5. "Ĉu manĝi en la metroo estas …

"Ĉu manĝi en la metroo estas permesate?"

Traducción:¿Comer en el metro está permitido?

July 8, 2018

8 comentarios


Angama66

Ĉu "permesate" aŭ "permesata".


Jorge.R.Nogueras

"Permesate", porque modifica la frase "manĝi en la metroo", no a un sustantivo.


Alfred874129

"permesate"? Kia formo estas tiu?


Jorge.R.Nogueras

Tio estas la pasiva participo, kiu povas funkcii kiel adjektivo aŭ adverbo:

  • Tio estas malpermesata = Eso está prohibido. ("-a" pro tio, ke ĝi priskribas O-vorton)
  • Fari tion estas malpermesate = Hacer eso está prohibido. ("-e" pro tio, ke ĝi priskribas verbon / frazon)

Alfred874129

Mi estas tre dankema pro viaj klarigoj


junkdriver

yo también estas dankema (spanteranto?). tuve la misma pregunta.


Jorge.R.Nogueras

Pues "ne dankinde" a ti también. :-)

Aprende esperanto en solo 5 minutos diarios. Completamente gratis.