"У его сестры есть собака."

Çeviri:Onun kız kardeşinin bir köpeği var.

July 9, 2018

5 Yorum


seyirciiyon

"Сестры" kelimesinin üzerine tıkladığımızda "сёстры" kelimesinin okunuşunu veriyor ama cümlenin tamamını dinlediğimizde sorun yok gibi.

July 9, 2018

XlilzadRam

Сестры abla ve ya kız kardeşi anlamında

July 24, 2018

cenktun

Vurguda hata var. "cЁстры" çoğul anlamdadır ve cümlede otomatik okurken vurgudan dolayı çoğul oluyor. "СестрЫ" kız kardeşinin anlamındadır. Dolayısıyla okurken son "Ы" harfine vurgu yapmalıydı.

Aşağıda anlamları ve yapılması gereken vurguları büyük harfle yazıyorum.

сестрА - Kız kardeş сестрЫ - Kız kardeşinin сЁстры - Kız kardeşler сестЁр - Kız kardeşlerinin şeklindedir , büyük harflerde vurgu yapılmalıdır.

August 27, 2018

bayram826754

Onun olmasi gerekmiyormu

September 11, 2018

NerminMuradli

Bence burda yalniş var. Сёстра kiz kardeşler demek kiz kardeş değil

October 31, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.