1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "У его сестры есть собака."

"У его сестры есть собака."

Çeviri:Onun kız kardeşinin bir köpeği var.

July 9, 2018

3 Yorum


seyirciiyon

"Сестры" kelimesinin üzerine tıkladığımızda "сёстры" kelimesinin okunuşunu veriyor ama cümlenin tamamını dinlediğimizde sorun yok gibi.


XlilzadRam

Сестры abla ve ya kız kardeşi anlamında


cenktun

Vurguda hata var. "cЁстры" çoğul anlamdadır ve cümlede otomatik okurken vurgudan dolayı çoğul oluyor. "СестрЫ" kız kardeşinin anlamındadır. Dolayısıyla okurken son "Ы" harfine vurgu yapmalıydı.

Aşağıda anlamları ve yapılması gereken vurguları büyük harfle yazıyorum.

сестрА - Kız kardeş сестрЫ - Kız kardeşinin сЁстры - Kız kardeşler сестЁр - Kız kardeşlerinin şeklindedir , büyük harflerde vurgu yapılmalıdır.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.