1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "March, April, May and June"

"March, April, May and June"

Çeviri:Mart, Nisan, Mayıs, ve Haziran

April 29, 2014

28 Yorum


Serkanzel1

Araya ve koymadik diye yanlis diyor yav


sawashian

Virgul ve noktalara takilan arkadaslar hicbir virgul veya nokta kullanmayin. Cok daha saglikli. Kullanmayinca kabul ediyor


mertali12

Gün belirtilmeyen aylar küçük harfle yazılır


IremYorukl

and demişse ve yazmak zorundasın ROZA


nagehan633955

Virgül koymadığım için yanlış saydı


mdz525

Konuşmalarda söylediklerimi hiç algılamıyo


Sacide835601

5 6 DEFA KABUL ETMEDİ NE YAPMALIYIM


hslime1

Bence soru cevabi yanlis veriyor


TaisiyaBer

Ben tamamen yazdım gene yanlış dedi


ilek720527

Mayisla haziranin arasina ve yazmayi unuttum yanlis oldu


ilek720527

Ve ile virgul ayni anlamda


emrllhcelk

4 virgul atlamisim :)


I9SAPLJ5

Cevabi dpgru cevapla ayni ama kabul edilmiyo NEDEN ACABA


AyeKaracan

And yüzünden yanlış dedi ya


Rabia477452

Doğru yaptim zatenn sjksjsjsj


DenizSiraa

Ve yazmayı unutuyorsun askalsın


searchan

Cevaplar arasında haziran yer almıyor


Alperen773106

YETER YETER YETER TUZAKLAR KURMA YOLLARIMA ÖZLEDİM BU AYRILIK YETER HASRETİ SARDIM KOLLARIMA


ouz285847

Ve bağlacı koymayınca yanlış demesi saçma


Rfat837023

Bende aynısını yazdım zaten


malcomx14

Bu kadar sikayeti degerlendirmeliler!


Umut488503

Mayıs ve nisanı yanlış koymuşum yoksa doğruydu benimki

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.