A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"He explains his book."

Fordítás:Elmagyarázza a könyvét.

4 éve

7 hozzászólás


tittikeeeh

He explains his book. Szerintem : elmagyarázza a könyvét, de nem fogadta el, miért?

4 éve

aptg.gabi

már elfogadja 14.05.06.

4 éve

evairenpinter

"Magyarázza a könyvét." - Talán így is helyes?

1 éve

LevelesMar

De ez nem értelmes

6 hónapja

LevelesMar

Nem értelmes

6 hónapja

Harga
Harga

Értelmes, de én talán inkább folyamatos jelennel fejezném ki.

1 hónapja

KovcsJzsef15

Egy könyvet nem "elmagyaráznak", hanem "ismertetnek, bemutatnak", de ezt nem fogadja el. A helyes mondat (magyarul) : "Ismerteti (vagy bemutatja) a könyvét" lenne.

1 napja