"Mimar beyaz gömlekli adamdır."

Çeviri:The architect is the man with the white shirt.

April 29, 2014

26 Yorum

Konu önem sırasına göre

YldrmKarsl

"The architect is the man in the white shirt" olmalı. Bu tür durumlarda with yerine in kullanılır. (beyaz gömlekli adam, yani beyaz gömleği giyinmiş olan adam. With dediğimizde beyaz gömleği giyinmiş mi, yoksa, sözgelimi elinde mi tutuyor ayırt edilemez.

August 17, 2014

sorenstein_

iyide türkçe konuşmalarda da öyle olmuyor mu zaten. "siyah şapkalı adam" deyince adamın şapkayı taktığı mı yoksa elinde mi taşıdığı anlaşılmıyor.

April 25, 2018

Burakk034

İngilizce mantığında ayırt edilebilir yani bir ingilize bunu bana tercüme et dediğinizde gömleği giymiş olarak anlar (with shirt) dediğinde. Sizin çeviriniz ise (in the shirt) türkçe mantığında yazıldığı için anlam düşüklüğü daha doğrusu bozukluğu yaratıyor. Kısacası sistem çevisi doğrudur. Örnek olarak ekonomimiz çok sağlıklı demek için our economy is very healthy diyemeyiz. Our economy is good diyebiliriz. Sizinki biraz böyle oluyor. İyi çalışmalar

February 23, 2019

akif.y

"the" nız batsın ingilizler !!!

February 13, 2016

nedagorur

The architect is the man who wears a white shirt olmaz mi acaba ☆

April 1, 2015

mizinamo

Olur.

August 4, 2015

Duygu871509

ben öyle yazdım kabul etmedi

August 20, 2019

ArifTuncay

tam olarak olmaz. çünkü çeviri daha farklı oluyor , 'beyaz gömlek giyen adam ' demek olur

March 12, 2019

Duru4F

Çooooooook zor

April 1, 2018

Tamer687457

With saçma değil mi?Doğru cevabıma yanlış diyor

May 16, 2018

Esra346

Mimarın beyaz gömlekli adam olduğunu kim söylemiş©

March 3, 2016

hunkar12

bu ne ya dilin yarısı dı dan oluşuyor

April 15, 2018

Nazmiye965634

The man with the thsirt is the architant cümlesi olmaz mı. Yardımcı olabilir misiniz

March 24, 2019

Balaban353

Architect is man in white shirt olmaz mi bi bilen cevap yazsin

July 30, 2015

seyyah8516

Of nin anlaminda sanirim with li _ beyaz gomlek Li adam gb do u understand inşallah☺

July 4, 2014

BerkerT

the man who has white shirt is architect. olmaz mı?

July 5, 2014

trkmnsl

Beyaz gömlek giyen adam mimar demiş olursun. Kabul edilebilir aslında aynı anlam

September 24, 2014

Xnar

Ama devrik cümle kabul etmiyor

November 17, 2015

UurKarse

the man who wearing a white shirt is the architect desen daha anlamlı olur

November 2, 2014

lvntbulut

Hıııııııı şimdi anladım gardaş :)

September 11, 2014

TlayZorlu

Cok uzun ve mesleklerle alakasi bile yok

March 15, 2018

Lale188

Dört kelimelik bir türkçe cümle ingilizcede ne kadar uzun ifade edildi..

August 21, 2018

gamzeuak1

"With" neden kullanılıyor bu cümlede? "İle " anlami taşımıyor ki cümle? ?

February 2, 2019

ylcnmnsr

Kom on nigga. Çok zorluyorsun bazen. Şu cumleyi en az 10 farkli sekilde söyleyebiliriz. Hepsini kabul etmeniz gerekiyor. Ama devrik ama degil. Hepsi kabul edilmeli.

April 25, 2019

zlfiye790756

Birebir aynisini yazmisim neden yanlis cikti anlamadım

July 9, 2019

ccagatay78

Bence the architech is the white tshirt man. daha anlamlı. Man ibaresini her kahramının yanına koyuyorsun misal spider man, süper man. Black man yada repair man, fire man vs. Burada beyaz gömlekli adam olamıyor.

September 2, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.