1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I am purple."

"I am purple."

Çeviri:Ben morum.

April 29, 2014

78 Yorum


CilginMemo

Benim mor oldugum bir dunyada ben jupiter turkcesi bile ogrenirim

November 14, 2015

EbruEr4

Aynen öyle çok saçma

June 19, 2019

Beyza955322

Dayak yiyince ben :D

July 24, 2016

csgochanne

Kxkxkvvhjfkvo

June 20, 2019

lkAkyac
March 30, 2018

Fesist

İ am purple - cumlesi gayet dogru bir kullanimdir.Sonuc olarak hic birimiz ingiliz degiliz ve gunluk kullanimlari;yada deyimleri turkcelestiremeyiz.Yada tam tersini yapamayiz.Bunu yapmak; yabanci dil ogreniminde bizi yanlis ve eksik algilamaya surukler

September 13, 2014

Rumeyysa

İngilizce de büyük " İ " harfi yoktur. Bilginize...

June 6, 2015

aes3131

Allah senden razı olsun

January 31, 2019

darikov1

bazen böyle cümleler daha akılda kalıcı oluyor yanlış yapmaktan çekinmeyin kolay kolay unutmazsınız moru :D

January 19, 2015

Ramazanalt229419

Evet dooru"this orange is orange"gibi...

November 16, 2017

Gke851858

yakıştı ama sana mor renk çok... :)

March 20, 2017

mer426956

Naber moruk

April 14, 2018

SinirliHatun

Şu kelimeye bahane bulanlar mormu olurmuş vb. diyenler size sesleniyorum öğrenenlere engel olmayın please.

December 11, 2017

englishfunn

böyle kullanımlar akılda kalır doğru katılıyorumm :D

December 21, 2017

aan509385

Insanoğlu Gelecekte rengarenk olacak böyle giderse

December 23, 2017

Chrysalism_

PQNEÖWLZNMD

July 28, 2019

mavimavi12

Ben morum yazdim ama kabul etmedi

January 13, 2018

Yasincan4

Ingilizce yazmanı istiyo :D

January 24, 2019

kumsuriyan

İngilizce öğrendikçe morlaşacağız demekki

February 10, 2018

eyma718149

everything is blue:d

July 2, 2018

Tmezgitci

Ben morumdur neden yanlış. Am is are dır dir eki değilmiydi

January 15, 2015

MspSweetel

:) 8HTZS6 külp kodu acaba gelir misiniz ? Hem eğlenmek için hem de dil öğrenmek için . Gelenlere çok teşekkür ederim :)

April 1, 2017

EGEBARIN

Ben mor değilim

May 1, 2017

EGEBARIN

Bende

May 1, 2017

Chrysalism_

Kendi kendine cevap vermek de kaçıncı derece yalnızlık

July 28, 2019

reyyan_oru

Hadi canım

March 3, 2019

melike457303

aklıma ben marul geldi asfasfa nasıl bi kafa bu

August 29, 2017

NisanurDuy

Hshshs

January 14, 2018

sunshine_g2

Purple guy

November 25, 2017

Eren986672

"İ am purple man" yapsaydınız keşke. Marvel hayranları sevinirdi

May 4, 2018

emnaltnkk

BEBEK MAVİSİDİR O MOR OLSA DURAMAZSIIN :d

November 17, 2018

MarazAli10

-Thanos

August 8, 2019

Dilara842609

Turkce cevırıde ben morumdur anlamsız olduğu için morum oluyor

September 25, 2016

abceylan

Merhaba, "I purple. " yazsam olmaz mı? "I drink water." yazarken "am" kullanmıyoruz, burada neden kullanıyoruz. Teşekkürler.

November 14, 2016

incikin_

İngilizce cümlelerin olmazsa olmazı yüklemdir. Sadece yüklemle bile cümle kurabiliriz:

"Listen!" = Dinle!

Oysa yüklem yoksa isim, sıfat, zarf olsa dahi cümle oluşturamazsınız....

I: Ben
Purple: Mor

Şimdi yüklemsiz bu iki sözcükten ne köy olur ne kasaba... Böyle elimizde "gitmek, okumak" vs. fiil olmayan durumlarda BE"yardımcı fiilini kullanıyoruz.

Yardımcı fiil "BE" (esasen olmak fiili) özneye ve zamana göre değişiyor. Geniş zamanda "he/she/it özneleri için şöyle çekiliyor:

I am purple.
You are purple.
He is purple.
She is purple.
It is purple.
We are purple.
You are purple.
They are purple.

Yani bu ve bunun gibi yüklemi olmayan cümlelerde fiil yerine am/is/are kullanıyoruz.
"I drink water." gibi fiili olan geniş zaman cümlelerinde buna gerek kalmıyor.

November 20, 2016

abceylan

Ayrıntılı açıklamanızdan dolayı çok teşekkür ediyorum.

November 21, 2016

Rumeysa555759

Ben mor neden olmuyorr

May 23, 2017

elif385283

Yakıştı ama sana mor renk çok düşlediğin gibi olmadımı

May 27, 2017

elif337782

Merhaba adaşım

September 9, 2017

Yusuf57381

Ben morum dedirtti lan

July 1, 2017

Duygu920106

Beni tanıyo

July 10, 2017

Fatih_Polat

Ben morum Sen morsun Emre mor

July 13, 2017

lakman2

Duolingo mor müs

August 1, 2017

Yunis719405

Kadın sanki "ay en porpıl" diyor

August 5, 2017

Anonim68375

Mrb bende turuncu

September 17, 2017

Ramazanalt229419

Ooh bu yorumlar bayaa iii..bi örtmen tutsam oda bunları annatıcaktı saatinede elli kaat bayılıcaktım...hepinize teşekkürler...

November 16, 2017

cimbomluekiz

Doğru cevabı kabul etmiyor.

November 23, 2017

GalaxyGala253869

Ben pembeyim o mor knkm da gri ben venüs o jüpiter knkm da ay kesinlikle yani kesinlikle

December 1, 2017

ilyasgl

Ben morum nedir abi yesilim desen anlarim

December 19, 2017

AbdullahEge

Whhegdıwnd

December 29, 2017

Elmasecrinnur12

Ben morum cümlesi çok saçma bence

January 2, 2018

mavimavi12

Ben dogru yazmistim ama calismalarimin ustunden geciyorum

January 13, 2018

ZlayOlgarA

Evet öyle oluyor.

January 30, 2018

NisanurDuy

Bende sarı

January 14, 2018

yage33

ben mor da kabul edilmeli aynı anlamda

February 1, 2018

Bykush1

Ben marulum

May 7, 2018

EmreEker16

...

August 30, 2018

gizemgmel

Ben morum ne lan asjanajans

September 18, 2018

Flad_Yasemin

Ben moruğum daha mantıklı

September 28, 2018

SRFWAR

ben moruğum dedim kabul etmedi

November 20, 2018

Deniz4044

Jjzjz

January 8, 2019

aes3131

bende turuncuyum

January 31, 2019

murtaza165264

Patlicansin herhalde

February 27, 2019

Oduncu111

Ben mor yazdım olmadı

March 13, 2019

MehmetInce12

Ben mor niye olmuyor

April 11, 2019

MehmetInce12

Ben mor kabul etmedi

April 11, 2019

rem602041
April 20, 2019

Aysel358031

Mor oldugumu bilmirdim haha

May 14, 2019

pocemon445

Basiyom algilamiyo ben napiyim sonra da yanlis diyo

July 10, 2019

ownerofyeontan

I purple you :)

August 7, 2019

_mystify_

Bende sarıyım o zmn

August 18, 2019

Nisa126246

I am purple you

September 7, 2019

Kamile728786

Dogru yapmıştım yanlış gösteriyor

September 26, 2019

ErdemErbil

Ben morum nedir kardeşim kafanız güzelken mi hazırlıyorsunuz bu soruları

September 29, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.