"I am purple."

Çeviri:Ben morum.

4 yıl önce

61 Yorum


CilginMemo

Benim mor oldugum bir dunyada ben jupiter turkcesi bile ogrenirim

3 yıl önce

Beyza955322

Dayak yiyince ben :D

2 yıl önce

lkAkyac
8 ay önce

Fesist

İ am purple - cumlesi gayet dogru bir kullanimdir.Sonuc olarak hic birimiz ingiliz degiliz ve gunluk kullanimlari;yada deyimleri turkcelestiremeyiz.Yada tam tersini yapamayiz.Bunu yapmak; yabanci dil ogreniminde bizi yanlis ve eksik algilamaya surukler

4 yıl önce

Rumeyysa

İngilizce de büyük " İ " harfi yoktur. Bilginize...

3 yıl önce

kraElifBoy3

Bencede öyledir. Mesela "I am purple

5 ay önce

darikov1

bazen böyle cümleler daha akılda kalıcı oluyor yanlış yapmaktan çekinmeyin kolay kolay unutmazsınız moru :D

3 yıl önce

Ramazanalt229419

Evet dooru"this orange is orange"gibi...

1 yıl önce

Gke851858

yakıştı ama sana mor renk çok... :)

1 yıl önce

mer426956

Naber moruk

8 ay önce

Tmezgitci

Ben morumdur neden yanlış. Am is are dır dir eki değilmiydi

3 yıl önce

mavimavi12

Ben morum yazdim ama kabul etmedi

11 ay önce

Flad_Yasemin

Ben moruğum daha mantıklı

2 ay önce

abceylan

Merhaba, "I purple. " yazsam olmaz mı? "I drink water." yazarken "am" kullanmıyoruz, burada neden kullanıyoruz. Teşekkürler.

2 yıl önce

incikin_
incikin_

İngilizce cümlelerin olmazsa olmazı yüklemdir. Sadece yüklemle bile cümle kurabiliriz:

"Listen!" = Dinle!

Oysa yüklem yoksa isim, sıfat, zarf olsa dahi cümle oluşturamazsınız....

I: Ben
Purple: Mor

Şimdi yüklemsiz bu iki sözcükten ne köy olur ne kasaba... Böyle elimizde "gitmek, okumak" vs. fiil olmayan durumlarda BE"yardımcı fiilini kullanıyoruz.

Yardımcı fiil "BE" (esasen olmak fiili) özneye ve zamana göre değişiyor. Geniş zamanda "he/she/it özneleri için şöyle çekiliyor:

I am purple.
You are purple.
He is purple.
She is purple.
It is purple.
We are purple.
You are purple.
They are purple.

Yani bu ve bunun gibi yüklemi olmayan cümlelerde fiil yerine am/is/are kullanıyoruz.
"I drink water." gibi fiili olan geniş zaman cümlelerinde buna gerek kalmıyor.

2 yıl önce

abceylan

Ayrıntılı açıklamanızdan dolayı çok teşekkür ediyorum.

2 yıl önce

Elmas64

İlk cümlede fiil bulunmuyor fakat ikinci cümledeki "drink water" yani "su içmek" bir fiil olduğu için "am is are"kullanılır.☺

6 ay önce

zekionur

Ben de morum :))))))))))

2 yıl önce

MspSweetel

:) 8HTZS6 külp kodu acaba gelir misiniz ? Hem eğlenmek için hem de dil öğrenmek için . Gelenlere çok teşekkür ederim :)

1 yıl önce

EGEBARIN

Ben mor değilim

1 yıl önce

EGEBARIN

Bende

1 yıl önce

EmreEker16

Senin morluğunu ...

3 ay önce

Rumeysa555759

Ben mor neden olmuyorr

1 yıl önce

elif385283

Yakıştı ama sana mor renk çok düşlediğin gibi olmadımı

1 yıl önce

elif337782

Merhaba adaşım

1 yıl önce

Yusuf57381

Ben morum dedirtti lan

1 yıl önce

Duygu920106

Beni tanıyo

1 yıl önce

Fatih_Polat

Ben morum Sen morsun Emre mor

1 yıl önce

lakman2

Duolingo mor müs

1 yıl önce

Yunis719405

Kadın sanki "ay en porpıl" diyor

1 yıl önce

melike457303

aklıma ben marul geldi asfasfa nasıl bi kafa bu

1 yıl önce

NisanurDuy

Hshshs

11 ay önce

Anonim68375

Mrb bende turuncu

1 yıl önce

Ramazanalt229419

Ooh bu yorumlar bayaa iii..bi örtmen tutsam oda bunları annatıcaktı saatinede elli kaat bayılıcaktım...hepinize teşekkürler...

1 yıl önce

cimbomluekiz

Doğru cevabı kabul etmiyor.

1 yıl önce

sunshine_g2

Purple guy

1 yıl önce

GalaxyGala253869

Ben pembeyim o mor knkm da gri ben venüs o jüpiter knkm da ay kesinlikle yani kesinlikle

1 yıl önce

SinirliHatun

Şu kelimeye bahane bulanlar mormu olurmuş vb. diyenler size sesleniyorum öğrenenlere engel olmayın please.

1 yıl önce

ilyasgl

Ben morum nedir abi yesilim desen anlarim

11 ay önce

englishfunn

böyle kullanımlar akılda kalır doğru katılıyorumm :D

11 ay önce

aan509385

Insanoğlu Gelecekte rengarenk olacak böyle giderse

11 ay önce

AbdullahEge

Whhegdıwnd

11 ay önce

Elmasecrinnur12

Ben morum cümlesi çok saçma bence

11 ay önce

mavimavi12

Ben dogru yazmistim ama calismalarimin ustunden geciyorum

11 ay önce

ZlayOlgarA

Evet öyle oluyor.

10 ay önce

NisanurDuy

Bende sarı

11 ay önce

yage33

ben mor da kabul edilmeli aynı anlamda

10 ay önce

kumsuriyan

İngilizce öğrendikçe morlaşacağız demekki

10 ay önce

ProEnglish359637

Bok amina koduklarim sikerim sizi yorum yapanlar

8 ay önce

Eren986672

"İ am purple man" yapsaydınız keşke. Marvel hayranları sevinirdi

7 ay önce

Bykush1
Bykush1

Ben marulum

7 ay önce

Pelin673681

elalem normalde yanlis yapma nedenini arastirir ben buraya eglenmeye geliyom aq wjdjkwjdjjs

6 ay önce

eyma718149

everything is blue:d

5 ay önce

EmreEker16

...

3 ay önce

gizemgmel

Ben morum ne lan asjanajans

2 ay önce

altnk99

BEBEK MAVİSİDİR O MOR OLSA DURAMAZSIIN :d

1 ay önce

SRFWAR

ben moruğum dedim kabul etmedi

4 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.