Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"The concept of the game is simple."

Μετάφραση:Η ιδέα του παιχνιδιού είναι απλή.

0
πριν από 1 μήνα

2 σχόλια


Eleftheria780787

concept σημαίνει εκτός από ιδέα, σημαίνει και έννοια!!!!!!

0
Απάντησηπριν από 1 μήνα

jaye16
jaye16
Mod

Oι λέξεις μπορούν να είναι συνώνυμα αλλά όχι πάντα εναλλάξιμα η έννοια μιας λέξης εξαρτάται από την πρόταση .Σε αυτή την περίπτωση "η ιδέα" είναι η σωστή μετάφραση. Αν ήταν τόσο εύκολο να μάθουμε μια γλώσσα θα μπορούσαμε απλά να χρησιμοποιήσουμε ένα λεξικό.

0
Απάντησηπριν από 1 μήνα