1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I am not as tired as you."

"I am not as tired as you."

Çeviri:Ben senin kadar yorgun değilim.

April 29, 2014

18 Yorum


AlperAdali

Ben yorgun degilim senin kadar" yanlis dedi ama hic bi fark yoktu bnce


MahmutNedim

Neden devrik cümle kuruyorsunuz ki normal cümle kurmanız daha iyi olur hem de canınız gitmez


khalilova7

Cumleyi sra ile çevirmeyince kabul etmiyor.


IMAGIN_1

As ... as - gibi ya da karşılaştırma anlamı taşır》》》as soon as,


[aktif olmayan kullanıcı]

    Baştaki as neye yarıyo sondakini anladıkta


vasevl

    O bir kalıp. "... as ... as ..." şeklinde kullanılıyor.


Woodeland

    As yerine until olur mu?


elifnur276037

    Peki I am not as love as you olur mu yani ben senin kadar aşık değilim


theflash35

    right answer is I am not as tired as you


NygelSama

    ''Senin yorulduğun kadar yorulmadım'' yazdım olmadı, gerçekten saçmaymış yazdığım ama :D


ifa904627

    Ben yorgun değilim senin kadar yazdım kabul etmedi


ahmet678875

    Ben doğru yaptım zsten anlaşılıyor aşağıdaki kelimelerden


ahmet678875

    Ben doğru yaptım zaten aşağıdaki kelimelerden anlasiliyor


MusaPircek

    I am not tired until your


DERYATZEN

    benim cevabım da doğru olmalıydı


refikatakan

    Bu da ingilizce bir kalıpmış. As...As kadar anlamına geliyor.


Adil007.

    BEN SENİN KADAR YORGUN DEĞİLİM

    BÜYÜK HARFLERNEN AYNI ŞEYİ KABUL ETMƏDİ )


Yavuz661

    Doğru cevabı kabul etmiyor

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.