Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Biz denizde yüzdük."

Çeviri:Wir sind im Meer geschwommen.

2 ay önce

5 Yorum


Murat90504

Seçeneklerde "sind" yok

2 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Var.
Yüzdük = wir schwammen / wir sind geschwommem

2 ay önce

Gluslu0

evet sind yok

2 hafta önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

https://www.colanguage.com/tr/almanca-präteritum-geçmiş-zaman :
"...Almanca'da Präterium, Perfekt ile aynı zaman diliminden söz edilirken kullanılır ve aralarındaki fark ise kullanım yerleridir. Perfekt, günlük konuşma dilinde kullanılırken Präteritum daha çok yazı dilinde kullanılmaktadır. Gazeteler, dergiler, kitaplar, haberler,... bu zaman dilimiyle karşılaşabileceğimiz kanallardır. ..."
Präteritum : Wir schwammen im Meer.
Perfekt : Wir sind im Meer geschwommen.

1 hafta önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Eğer "sind" seçeneklerde değilse, o zaman "schwammen" olur.

1 hafta önce