"Женщина ест яблоко."

Çeviri:Kadın bir elma yiyor.

July 10, 2018

11 Yorum
Tartışma kilitli.


YusufGrcan

ш ile щ arasındaki fark nedir?


-DarkCow-

ш=ş щ=şç diyebiliriz


nomadicbull

Щ biraz daha yumuşak okunuyor.


rav6Rc

Щ daha içten sesleniyor.


Yasemin191816

ест yerine ем olmaz mı ?


meteulku_

Hayır, olmaz. Çünkü est çekimi, 3. tekil şahıs için ve em çekimi 1. tekil şahıs için kullanılır. Yani "est" = "yiyor" / "em" = "yiyorum".


mervezknn

"Есть" şeklinde yazılması gerekmez mi?


YamanAmaRusOlan

Olum bu nasil soru benlen yarisacak var mi


nurane1771

Hyaırr yaaa ш-ş щ- şş böyləəə


Mustafa0727

Olm bu soru yuzunden canim bitti


yyildirim02

adam bir elma yiyor deseydik "em" mi olacaktı?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.