"What is his profession?"

Çeviri:Onun mesleği nedir?

4 yıl önce

19 Yorum


eyup78

Onun uzmanlık alanı ne? Kabul etmedi

4 yıl önce

bsaridede

Uzmanlığı nedir kabul olmadı.

4 yıl önce

mostradamos

onun uzmanlığı nedir doğrusu. program tam çeviri istiyor gizli öznelerle olan çeviriler her zaman ekli olmuyor cümlelere

4 yıl önce

ofy54

Onun uzmanlığı ne kabul etti

4 yıl önce

daydre

Onun işi ne yazdim Kabul etmedi :(

4 yıl önce

aoskdaosdkoas

çünkü iş ile meslek aynı şey değil. bitirdiği bölümle ilgili bir işle uğraşmayan bir kişi düşünün.

4 yıl önce

eminsdrain

Uzmanlık alanı nı da kabul etmiyor

4 yıl önce

mostradamos

uzmanlığı olmalı ki professional'i uzman olarak kabul etmeyip profession'u uzmanlık olarak alması ayrı ilginç

4 yıl önce

erturulgm

Uzmanligi nedir olmali

3 yıl önce

tuba946549

Kendi ses kaydini kabul etmiyor ki program. Ben ne yapsam boşa

3 yıl önce

OkyanusSude

Profession meslek demek değil ki....

Job meslek demek

1 yıl önce

taner877294

Soruda hata var mk

1 yıl önce

taner877294

Yapacaniz uygulamaya put

1 yıl önce

C0S4R

Böyle neden zorlayıcı cümleler kurmaya çalışıyorsunuz ? İngilizcede onun mesleği nedir denmek istendiğinde bu cümleyi kuran kaç kişi vardır

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

insanların %90'ı muhtemelen

4 yıl önce

C0S4R

İlginç .. "what is his job " buna da %10 kalıyor o zaman. Sizin ifadeyi duymadım desem yalan olur da o kadar da amerikalıların kullandığını görmedim açıkcası

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

bir kere yukarıda da yazıldığı gibi bir insanın mesleğiyle işi aynı olmayabilir, birinin mesleğini sormakla işini sormak aynı şey değildir. mesleğini sorarken neredeyse her zaman bu cümle kullanılır. özellikle işsiz bir insan düşünün, işin ne diye sorar mısınız bu adama?

4 yıl önce

mahmutsah

I think so too

4 hafta önce

Mustafaba2

Katılıyorum. 'Uzmanlık alanı' nı da kabul etmeli bence

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.