1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "What is his profession?"

"What is his profession?"

Çeviri:Onun mesleği nedir?

April 29, 2014

13 Yorum


eyup78

Onun uzmanlık alanı ne? Kabul etmedi


mertcanncakir

Alanı yok soruda, direkt olarak onun uzmanlığı ne ?


bsaridede

Uzmanlığı nedir kabul olmadı.


mostradamos

onun uzmanlığı nedir doğrusu. program tam çeviri istiyor gizli öznelerle olan çeviriler her zaman ekli olmuyor cümlelere


Eslempoemmmmmm

burada işten kastı ilgilenilen herhangi bir şey


AdaMart4

Orada uzmanlığı diye bir şey demiyor ki sadece onun mesleği nedir diyor zaten şeyin altına da bastın zaman yeni gelen kelimeye bastiginiz zaman onun mesleği diyor zaten!!!!


daydre

Onun işi ne yazdim Kabul etmedi :(


aoskdaosdkoas

çünkü iş ile meslek aynı şey değil. bitirdiği bölümle ilgili bir işle uğraşmayan bir kişi düşünün.


eminsdrain

Uzmanlık alanı nı da kabul etmiyor


mostradamos

uzmanlığı olmalı ki professional'i uzman olarak kabul etmeyip profession'u uzmanlık olarak alması ayrı ilginç


ofy54

Onun uzmanlığı ne kabul etti


erturulgm

Uzmanligi nedir olmali

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.