A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Their shirt is dirty."

Fordítás:Az ingük piszkos.

4 éve

5 hozzászólás


geff10
geff10

Miért nem their shirtS ARE dirty?

4 éve

shaitosch

Mert csóróknak kettejüknek van egyetlen ingük. :)

4 éve

Titusz111

Vagy ötüknek...

2 éve

narancs12

Az ingnek többes számban kellene lenni.Nem?

3 éve

barnak01
barnak01

Ezt a fordítást én sem értem, miért nem használunk többesszámot az ingeknél? Valaki felvilágosítana. Köszönöm

4 hónapja