"Theirshirtisdirty."

Fordítás:Az ingük piszkos.

4 éve

6 hozzászólás


geff10
geff10

Miért nem their shirtS ARE dirty?

4 éve

shaitosch

Mert csóróknak kettejüknek van egyetlen ingük. :)

4 éve

Titusz111

Vagy ötüknek...

2 éve

narancs12

Az ingnek többes számban kellene lenni.Nem?

3 éve

barnak01
barnak01

Ezt a fordítást én sem értem, miért nem használunk többesszámot az ingeknél? Valaki felvilágosítana. Köszönöm

6 hónapja

JanosGrenc

ter sert it tali. Szóval ezt hallom én többször meghallgatva is.A dirty kiejtése véletlenül,kicsiben sem hasonlít a leírtakra. A többi szót még be tudom azonosítani.

1 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.