"Their shirt is dirty."

Fordítás:Az ingük piszkos.

4 éve

7 hozzászólás


geff10

Miért nem their shirtS ARE dirty?

4 éve

shaitosch

Mert csóróknak kettejüknek van egyetlen ingük. :)

4 éve

Titusz111

Vagy ötüknek...

3 éve

narancs12

Az ingnek többes számban kellene lenni.Nem?

4 éve

barnak01

Ezt a fordítást én sem értem, miért nem használunk többesszámot az ingeknél? Valaki felvilágosítana. Köszönöm

9 hónapja

JanosGrenc

ter sert it tali. Szóval ezt hallom én többször meghallgatva is.A dirty kiejtése véletlenül,kicsiben sem hasonlít a leírtakra. A többi szót még be tudom azonosítani.

4 hónapja

papoo47

Ezt a kérdést a kisebbségenk tették fel?

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.