"Мама там."

Çeviri:Anne orada.

July 11, 2018

36 Yorum
Tartışma kilitli.


MlpRainbow5

Bana ilk önce zor geldi Rusça ama kolay. Ve ben Rusça "там"ın ne demek olduğunu bilmiyordum .


MetinAydinn

Anlamı : orada, şurada, oradasınız


am_sonn

Taм Orda demek


Aylin678616

Evet ben de öyle yaptım


Erdalbro

Hemen pes etmeyin


Hasan743196

Bence çok kolay ve güzel


d.i.a.n.a1

,,Anne orada" translate please


Nerminnnnn

Mother is there


d.i.a.n.a1

Тут всьо ясно


d.i.a.n.a1

У меня всьо получилось


d.i.a.n.a1

У мене все вишло


MustafaGenc54

Oradayı öğretmeden


Ali494298

Merhaba. Admin ile nasil iletisim kura bilirim?


Hafize2008

Çok kolay keli eler söylüyo ve aynı şeyi söylüyor


laydakrblt

İngilizceden daha kolay bence


batuhanara14

Zl speak l lette engilişh


Azarbaijan1

Yeni sözler öğrendim yubiii


quenn229

İlk zor gelmişti ama pes etmedim :)


nonamemusi

Ben dügün yazdım ama


MEHMETZKAN233038

Arkadaşlar ben 13 yaşındayım kızım ve sevgili olmak isteyen glsn düzgün birşsi ama.


lknurGl2

Ben tiktok taki rus bir kızın dilini Anlamak için bu kursa girdim ve Gerçekten bağımlı kalıyorsunuz.


BLACKPNKKI1

Ya rusca bilmiyorum harfleri bile öğretmiyor aglicamm


hilal914041

Rus alfabesini klavyemde nasıl kullanabilirim?? Klavye olmadığı icin ilerleyemiyorum

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.