"Мама там."

Çeviri:Anne orada.

July 11, 2018

11 Yorum


MlpRainbow5

Bana ilk önce zor geldi Rusça ama kolay. Ve ben Rusça "там"ın ne demek olduğunu bilmiyordum .

July 23, 2018

MetinAydinn

Anlamı : orada, şurada, oradasınız

August 29, 2018

Erdalbro

Hemen pes etmeyin

December 13, 2018

haledoga

Anne orada ney yaaaaa...

January 29, 2019

Hasan743196

Bence çok kolay ve güzel

February 5, 2019

Elmeddin37558

Anlamadim

July 11, 2018

MlpRainbow5

Çok kolay

July 23, 2018

mmsmeyyeyi

Bana çok saçma geliyor ama bu normal sonuçta daha yeni başlıyorum

January 17, 2019

mmsmeyyeyi

Tabi ki de hepinize hak veriyorum . Hepiniz haklısınız♥♡★☆♣♧

January 17, 2019

Leyla807133

Bence çok kolay çünkü eskiden rusça öğrenmiştim

March 25, 2019

ilhan577505

''Anne orada mı? '' olmaz mı?

March 27, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.