1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Мама там."

"Мама там."

Çeviri:Anne orada.

July 11, 2018

35 Yorum


MlpRainbow5

Bana ilk önce zor geldi Rusça ama kolay. Ve ben Rusça "там"ın ne demek olduğunu bilmiyordum .


MetinAydinn

Anlamı : orada, şurada, oradasınız


bts.x.7.x

Taм Orda demek


Erdalbro

Hemen pes etmeyin


aysemeryemd...

Anne orada ney yaaaaa...


Hasan743196

Bence çok kolay ve güzel


d.i.a.n.a1

,,Anne orada" translate please


Nermin51328

Mother is there


d.i.a.n.a1

Тут всьо ясно


d.i.a.n.a1

У меня всьо получилось


d.i.a.n.a1

У мене все вишло


mmsmeyyeyi

Tabi senin için kolay duo bey


mmsmeyyeyi

Bana çok saçma geliyor ama bu normal sonuçta daha yeni başlıyorum


mmsmeyyeyi

Tabi ki de hepinize hak veriyorum . Hepiniz haklısınız♥♡★☆♣♧


Ali494298

Merhaba. Admin ile nasil iletisim kura bilirim?


g.devoro

Озвучивает синтезатор речи? Произношение "там" вообще ничего общего не имеет с русским языком -)


AirTurkey69

Yemin et orda mı ?


Leyla807133

Bence çok kolay çünkü eskiden rusça öğrenmiştim


Duygu165393

Bence doru oyretmiyorsunuz ben daha yeni ruscaya bawladm ve hic bir wey anlamiyorum


Zeyneps_

Bence rusçadan önce bi' türkçenizi gözden geçirin


UnPiccoloCuore

Hanımefendi Azerbaycan Türkçesi konuşuyor da ama iki tuşa basmak zor geldiği için s'ye basılı tutup ş yazmıyor da Rusçada ş yi gösteren simge w harfine benziyor diye onu kullanıyor. Ç'yi de o yüzden c diye yazıyor. "Doğru" doğru diye yazılıyor ama, o kesin. Üşenmeyin, Google Klavye'de ayarlardan Qüerty'i seçerseniz ş, ç, ğ'ler ayrı yıl oluyor, bilin.


ilhan577505

''Anne orada mı? '' olmaz mı?


ekrem.bozk

Olmaz o zaman soru olur burda bi cevap var mesela anne nerede diye bi sorunun cevabi olarak anne orada olarak cevaplanabilir

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.