1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Нет, велосипед не там."

"Нет, велосипед не там."

Çeviri:Hayır, bisiklet orada değil.

July 11, 2018

18 Yorum


mmerveabanoz

Велосипиед / Velosipied / Bisiklet


Alper665272

Bisikletin söylenişi harbi zormuş anlayamıyodum eyvs


aytac665018

Dogru yapdim kabul etmedi


WhiteFang-07

Demek ki yanlış yapmışsın.


cem774565

Benimkini kabul etti


elnar12345

Привет русский язык как знаешы?


elifkaraba540534

Virgulden dolayi heralde


bestegece

Bisikleti bir türlü telaffuz edemiyorum yaa


Tayyip452962

Bilısıpyet bi kaç kere söyle oturur


zehra559044

Bilısıpyet değil velosiped


DamlanurAs1

Cok iyi bi uygulama


rookie463920

Bu uygulama neden böyle daha hic bisi bilmiyom hemen yazdırıyo


aynur534942

Uygulamanin dil ayarlarini nasil bulurum? Azerbaycan diline cevirmek istiyorum


alperenyil12

Там iki anlamda mi kullanılıyor? Burada ve şurada şeklinde?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.