1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "He did not like that I was t…

"He did not like that I was touching someone else's work."

Переклад:Йому не подобалось, що я торкався до чужої роботи.

July 11, 2018

14 коментарів


IrynaYakov

Додайте, будьте ласкаві, варіант "Йому не сподобалося, що я торкався чужої роботи", без "до"


IrynaYakov

"Йому не сподобалося те, що я торкався до чужої роботи"


gtc2015

Для пропонування варіантів є спеціальна кнопка Повідомити - Моя відповідь має бути прийнята


OlegKoshelenko

Мабуть кнопка поламалась, тому що нічого не змінюється


gtc2015

Тоді без варіантів, нічого не вдієш - тотальна зрада!..

Але все одно - чи варто тему замість обговорення засмічувати не просто можливими, а ще й очевидними варіантами? Враховуючи, що:
а) модератори окремо бачать списки пропонованих через кнопку варіантів, а щоб вони побачили їх ще й у темах, їм додатково треба переглядати ще й теми;
б) прості користувачі все одно ніяк не можуть вплинути на процес додавання варіантів.


IrynaYakov

Гадаю, що мій ламаний варіант теж можна зарахувати "Йому не сподобалося, що я торкався роботи когось іншого"


Donbas_Ukraine

"йому не подобалосЯ..." Через одну літеру неправильна відповідь


Andriy90612

Зміна "сь" / "ся" це рекомендація, а не помилка


BStm6

Ну я же все правильно написав"йошу не подобалося що я торкався до чужої роботи" все так само як в відповіді пише, може із зі того що я крапку чи кому не поставий чи що?


gtc2015

Щоб дізнатись причину неприйняття, іноді достатньо уважно подивитись на червноне повідомлення про це - там помилки підреслені.
На знаки пунктуаціі програма не реагує.
А ось на описки (на кшалт таких, що є у вашому коментарі) реагувати може, бо всі можливі варіанти відповідей і допустимих описок вносяться вручну.


gNMh19

... йому... сподобалось..


Andriy90612

"Йому не подобалося" це правильно!


Andriy90612

https://onlinecorrector.com.ua/uk/%D0%BF%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%84%D1%96%D0%BA%D1%81-%D1%81%D1%8F/ "Замініть у дієслові постфікс -сь, якщо далі слово починається на приголосний, на кращий з погляду милозвучності варіант: -ся"

Пов'язані обговорення

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.