"Even she has a bicycle."

Çeviri:Onun bile bir bisikleti var.

April 29, 2014

7 Yorum


hilal___lcy

"Onun bir bisikleti bile var" nasıl derdik ??

April 29, 2014

Selcen_Ozturk

she has even a bicycle

April 29, 2014

hilal___lcy

Teşekkürler...Sizden diğer sorularıma da cevap bekliyorum lütfen :)

April 29, 2014

aliguc

Even she has a bicycle . Sözlü ifadenin teleffuzundan nasil bu cümle olmuş hayret, ozellikle "a bicycle" in teleffuzu.

August 23, 2014

ilhanUluks

"She coluld not reach in time, even she has a bicycle" cümlesinde ,Bisikleti olduğu halde zamanında yetişemedi anlamı varsa " Bisikleti olduğu halde " yanıtı da doğru olmaz mı ?

February 21, 2017

Hosafyapm

She nasıl onun anlamına geliyor

October 4, 2017

incikin_

Bu cümlede "has", "have" (=sahip olmak) fiilinin çekimi. "She has...." ifadesi zaten "Onun ...-i var." anlamını tamamen karşılıyor. Dolayısıyla "her" demenize gerek kalmıyor.

She has X. = Onun X'i var.
She has a bicycle. = Onun bisikleti var.

October 4, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.