"Even she has a bicycle."

Çeviri:Onun bile bir bisikleti var.

4 yıl önce

7 Yorum


hilal___lcy

"Onun bir bisikleti bile var" nasıl derdik ??

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

she has even a bicycle

4 yıl önce

hilal___lcy

Teşekkürler...Sizden diğer sorularıma da cevap bekliyorum lütfen :)

4 yıl önce

aliguc

Even she has a bicycle . Sözlü ifadenin teleffuzundan nasil bu cümle olmuş hayret, ozellikle "a bicycle" in teleffuzu.

4 yıl önce

ilhanUluks

"She coluld not reach in time, even she has a bicycle" cümlesinde ,Bisikleti olduğu halde zamanında yetişemedi anlamı varsa " Bisikleti olduğu halde " yanıtı da doğru olmaz mı ?

1 yıl önce

Hosafyapm

She nasıl onun anlamına geliyor

1 yıl önce

incikin_
incikin_

Bu cümlede "has", "have" (=sahip olmak) fiilinin çekimi. "She has...." ifadesi zaten "Onun ...-i var." anlamını tamamen karşılıyor. Dolayısıyla "her" demenize gerek kalmıyor.

She has X. = Onun X'i var.
She has a bicycle. = Onun bisikleti var.

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.