1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Even she has a bicycle."

"Even she has a bicycle."

Çeviri:Onun bile bir bisikleti var.

April 29, 2014

8 Yorum


hilal___lcy

"Onun bir bisikleti bile var" nasıl derdik ??


Selcen_Ozturk

she has even a bicycle


hilal___lcy

Teşekkürler...Sizden diğer sorularıma da cevap bekliyorum lütfen :)


aliguc

Even she has a bicycle . Sözlü ifadenin teleffuzundan nasil bu cümle olmuş hayret, ozellikle "a bicycle" in teleffuzu.


ilhanUluks

"She coluld not reach in time, even she has a bicycle" cümlesinde ,Bisikleti olduğu halde zamanında yetişemedi anlamı varsa " Bisikleti olduğu halde " yanıtı da doğru olmaz mı ?


BilgehanEr

Aynı şekilde cevap verdim. Ancak "Bisikleti olduğu halde" nin doğru kabul edilmesi için sorunun "Even she has a bicycle..." tarzında bitmemiş cümle olması, sonunda tek nokta olmaması gerekir.


Hosafyapm

She nasıl onun anlamına geliyor


incikin_

Bu cümlede "has", "have" (=sahip olmak) fiilinin çekimi. "She has...." ifadesi zaten "Onun ...-i var." anlamını tamamen karşılıyor. Dolayısıyla "her" demenize gerek kalmıyor.

She has X. = Onun X'i var.
She has a bicycle. = Onun bisikleti var.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.