"Çocuklar hayvanlara saygı duyarlar."

Çeviri:The children respect animals.

4 yıl önce

5 Yorum


brtgtrn

Burada niye ''to'' getirmiyoruz. Detaylı bir şekilde açıklayabilecek var mı ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

bunun detayı yok, sadece hangi fiilin yanına hangi edat gelir (ya da edat gelir mi) o şekilde öğrenmeniz lazım.

to respect someone: birine saygı duymak

4 yıl önce

PhoneGuyTR

İyide "respect to" olarakta kullanımı yokmuydu

2 ay önce

FratBakrol

"The children respect to animals" olması gerekmez mi?

4 yıl önce

FazilKucuk

Yes

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.