1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Çocuklar hayvanlara saygı du…

"Çocuklar hayvanlara saygı duyarlar."

Çeviri:The children respect animals.

April 29, 2014

5 Yorum


brtgtrn

Burada niye ''to'' getirmiyoruz. Detaylı bir şekilde açıklayabilecek var mı ?

July 5, 2014

Selcen_Ozturk

bunun detayı yok, sadece hangi fiilin yanına hangi edat gelir (ya da edat gelir mi) o şekilde öğrenmeniz lazım.

to respect someone: birine saygı duymak

November 22, 2014

PhoneGuyTR

İyide "respect to" olarakta kullanımı yokmuydu

October 16, 2018

FratBakrol

"The children respect to animals" olması gerekmez mi?

April 29, 2014

FazilKucuk

Yes

April 29, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.