"Да, мой папа там."

Çeviri:Evet, benim babam orada.

July 12, 2018

5 Yorum


PandaTheKiller

ето мои папа там yazıyorum ve sırf i yerine ı yazdığım için saymıyor musunuz? Bu uygulamaya acil bir güncelleme gerek.

July 12, 2018

Altruist_

moi de anlamlı, moy da. Bu yüzden uygulamanın güncellemesini beklemeden önce doğru yazmaya özen gösterirseniz, problem daha hızlı çözülür. Ayrıca eto buraya gelmez.

July 12, 2018

PandaTheKiller

Yorumunuz için teşekkürler. Buna hiç dikkat etmemiştim gerçekten harf farklı dahi olsa anlamı aynı olduğundan dolayı doğru sayılıyor.

September 25, 2018

GSDenizKar

Teşekkür ederim

October 7, 2018

MeryemYazi

Rusça harflerim yok

December 11, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.