"Да, мой папа там."

Çeviri:Evet, benim babam orada.

July 12, 2018

28 Yorum
Tartışma kilitli.


Ayselalr

Rusça cümleler çok zor


Nisa193823

Hemde nasil , harfler bizim alfabede olmayinca zor anlasiliyor


OgxGamerTY

Lan ben almanca ile ingilizce bildigim icin kolay geliyor


mrselin4

Ben rusyayı öğrenmekte zorlanıyorum biiraz zor geliyo ama çalışan jnsan herşeyi başarır ben bu uygulamayı çok sevdim gerçekten çok güzel bazı kelimeler zor olsada dedigim gibi calisan insan herşeyi kazanir ben burda calisan herkese güveniyorum şu anda rusyaya çalışıyorum gerçek ten bazi kelimeler cok kolay bazi lari zor sizlerde isallah elinizin emegiyle yaparsiz.


Animeniz

Bence kolay ama fikirlerinize saygı duyuyorum.


Aojebfhn

İlk harfleri öğrenin sonra bunlara geçin


sakura920892

Aslında olabilir:)


Gravity_g

Sadece öyle usul usul bakıyoruz Rusça harflere. Keşke şu anda bildiğimiz Türkçe kadar kolay gelse bu dil de... Ama yabancı devletlerdeki insanlara göre de bizim dilimiz onlara zor geliyormuş!


guzelolmayanelf

Okunuşu bizimkine benziyo ama alfabe çok farklı


Sude635365

Neden alfabeyi öğretmiyorlar ki?


muffin260509

Bence de yeni başladığımız için öğretmenleri lazım ama gogle da rusça harfler ve okunma şekilleri yaz çıkıyor


HamzaDa

baska yerde sondaki TaM i baska sekilde yazmışlar civi yazısı gibi


iiqpelinxsu

Roblox oynayan varmi?


Leylam2022

там sözünün tercimesin nasıl tapa bilirim bilmiyorum.


Ramellaa

Kelimenin üzerine tıkla, sadece bu kelime için geçerli değil, hangi kelimeyi anlamadıysan üzerine tıkla, anlamı orada olacaktır


Leylam2022

Gerçekden rusça cümleler çox belkede lap çok zormuş.


ilay.6a

Rusça çok kolay


bangtanrose_.

Orarda yazdım Benim türkçem ireli seviye olduəu için beni anlayamdı


Hhh-Vlog

Бенсе чок гузел


IIAbdlhami1

Ben biliyorum evet hayır bu felan ama çok zor


MEHMETZKAN233038

Rusçayı ezbere biliyomm artıkk öğrendim kanuşabiliyorummmmmmmm


Animeniz

Bana herşey kolay geliyor nedense.


sena_ll.xa

Да мои папа там

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.