1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Да, мой папа там."

"Да, мой папа там."

Çeviri:Evet, benim babam orada.

July 12, 2018

17 Yorum


Ayselalr

Rusça cümleler çok zor


Nisa193823

Hemde nasil , harfler bizim alfabede olmayinca zor anlasiliyor


Elifkosker

Okunuşu bizimkine benziyo ama alfabe çok farklı


bedisp_77

Sadece öyle usul usul bakıyoruz Rusça harflere. Keşke şu anda bildiğimiz Türkçe kadar kolay gelse bu dil de... Ama yabancı devletlerdeki insanlara göre de bizim dilimiz onlara zor geliyormuş!


ilay.6a

Rusça çok kolay


bedisp_77

Мой tam olarak ne demek?


beyza259969

Eril için "benim" Demek yani bir kelimenin sonu sessiz harf ile bitmeli ama bazı istisnalar var папа gibi erkek olduğu için onun önüne мой getirip benim anlamı katarız


bedisp_77

Мой ne demek, ev demek değil mi?


HilalBirin6

Hayır дом ev diye biliyorum senin dediğin benim demek


beyza259969

Дом ev demek мой benim demek


bayan_ingilizce

Alakasız olmuş °:) Мой(eril) ve Моя(dişil), benim anlamında. Ancak (nerden aklına gelmiş anlamadım : ) ev demek ise Дом demek. Aslında Папа' yı Nana, рот kelimesini de pot diye okumak istiyorsunuz biliyorum :) ama ne yapalım Japonluların da こんにちは (Koniçiva) gibi işaretleri var bizim merhaba'yı anlamamaları normal.:)


HamzaDa

baska yerde sondaki TaM i baska sekilde yazmışlar civi yazısı gibi


Nimet908194

İlk harfleri öğrenin sonra bunlara geçin


Slim2020

там sözünün tercimesin nasıl tapa bilirim bilmiyorum.


Slim2020

Gerçekden rusça cümleler çox belkede lap çok zormuş.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.