1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The child sees the orange ju…

"The child sees the orange juice."

Çeviri:Çocuk portakal suyunu görür.

April 29, 2014

29 Yorum


AzadiErdoa

Gerçekten Marsta karşılaşılabilecek bir cümle olmuş, bu dünyada kullanılabileceğini sanmıyorum


haticefed

Cocuk portal suyu gorur olmaz mi


Mursel_61

The demiş su belli su. Yani suyunu demeli belli olduğu için


Bediha06

Su degil cocuk belli bir çocuk o cocuk görür.


Mrymkrtl__

Suyu yazdım suyunu yazmadım diye yanlış çok saçma


Kaankrcn35

Abi ben bu yaşıma kadar böyle bir cümle ne gördüm ne duydum.


dilek308320

Bu doğru ceviriydi


YaprakYlma4

Sees ne ben onu anlamadım


ece182343

Görmek sözcüğü anlık bir eylemdir. O yüzden yanlış kullanılmış


sercanagbaba

saçma bir cümle daha


cagripnr

görür yerine bakar neden olmuyor


AnlAras1

"Çocuk portakal suyunu gördü" de kabul edilebilir bir cevap diye düşünüyorum. İlla "çocuk portakal suyunu görür." mü yazmamız gerekiyor?


Smeyra582244

Gördü olamaz çünkü o zaman geçmiş zamanlı bir cümle olur. Bu cümle ise geniş zamanlı.


Glseli19

siri miyiz biz öyle söyledim kabul etmiyo


dilek308320

Nasıl geçeceğiz soruyu ??


Sametnl1

child nasıl çocuklar oluyor ? Children a ne oldu ???


Peggit

Child çocuk children çocuklar anlamına gelir


osman-sag

Gördü olsaydı nasıl olmasi gerekirdi ?


osman-sag

Ama saw testere demek nasıl oyle bir anlam kazandırır ki :/


Barflywashere

biri isim diğeri fiil "düzensiz". düzensiz fiil olduğundan simple past "geçmiş zaman" ifadelerinde saw a dönüşür.


asmay1

Fiilin geçmiş zaman hali, düzensiz fiil yani


charbydis

See nin past hali saw


emreol

Guldurdun lan :)


TlayKaraku2

Saw gördü demekdir past tense var olurdu


ZeynepUNIC1

Yalnız saw see fiilinin 2. Hali olduğu için saw diye yazılır


minatrky

See nin geçmiş hali saw dur

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.
Başla