"The child sees the orange juice."

Çeviri:Çocuk portakal suyunu görür.

4 yıl önce

7 Yorum


AzadiErdoa

Gerçekten Marsta karşılaşılabilecek bir cümle olmuş, bu dünyada kullanılabileceğini sanmıyorum

8 ay önce

sercanagbaba

saçma bir cümle daha

4 yıl önce

haticefed

Cocuk portal suyu gorur olmaz mi

3 yıl önce

Mursel_61

The demiş su belli su. Yani suyunu demeli belli olduğu için

3 yıl önce

AnlAras1

"Çocuk portakal suyunu gördü" de kabul edilebilir bir cevap diye düşünüyorum. İlla "çocuk portakal suyunu görür." mü yazmamız gerekiyor?

3 yıl önce

Smeyra582244

Gördü olamaz çünkü o zaman geçmiş zamanlı bir cümle olur. Bu cümle ise geniş zamanlı.

6 ay önce

Glseli19

siri miyiz biz öyle söyledim kabul etmiyo

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.