"Я ем и хлеб, и яблоки."

Çeviri:Hem ekmek hem de elma yiyorum.

July 13, 2018

13 Yorum
Tartışma kilitli.


TrkmenBeyi

яблоки elmalar demek fakat yanıtı yanlış kabul ediyor.


Caner565872

Hem ekmek yiyorum hem de elma neden olmuyor ❤❤❤


bitterikol7

"Я ем и хлеб и яблоки" cümlesinin çevirisinin "Ben hem ekmeği hem elmaları yiyorum." şeklinde olması gerekmez mi? Elmanın tekili "яблоко" şeklindedir. "яблоки" yazıldıysa bence elmalar ifadesinin kabul edilmesi gerekir.


DenizDn.

Telafuz cok kötü


Ferid039

(я )Men demekse niye yoxdu Men sözü yoxdu hem ekmek hemde alma yiyirəm


Oguljennet5

Burada ben hem ekmek hemde elmaları yerim neden yalnış anlamadım ben sözünü kullanmak olmuyormu


Oguljennet5

Elmalar olmuyormu яблоки


Gulnar693755

И-ve demekdir.bu cumlede yalnis


rabia676340

Aynı cevabı yazıyorum hala yanlış diyor dalga mı geciyorsun duo lingo benimle


Fira.21

Cümlə səhvdi bu nədi


ibrahim279724

Elmalar olmalı değil mi?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.