"Анна ест суши, и Дима тоже."

Çeviri:Anna suşi yiyor, ve Dima da.

July 13, 2018

4 Yorum
Tartışma kilitli.


Alicia01996

Burada cümlede bir yanlışlık olduğunu düşünen tek ben miyim?


OguzhanKaratass

Evet yanlış bence de. Anna ve dima suşi yiyor olmaliydi. Devrik cümle oluyor çünkü.


bibaseiff

Rusça da devrik cümle olmuyor ondan böyle oldu


BurakTEPEL1

Burada ikisinden beraber ayni eylemden bahsetmiyor ayri olarak ele almis gençler...Anna suşi yiyor , o anlik değil Anna nin suşi yiyen biri oldugundan dima ninda yediğinden bahsediyor. Yanlislik yok aslinda yemek yerine sever deseydi daha anlamlı olurdu

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.